    From: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas: Kolejna porcja wad
    Date: Fri, 4 Jan 2002 12:06:02 +0100

    To i tak masz szczescie, ze cos Tobie dziala. Ja nie moge zalogowac
    sie do Lukasa gdzies od polowy grudnia, tak z dnia na dzien
    zablokowalo mi dostep i koniec. Odblokowywalem, sprawdzalem na roznych
    PC, konf. MS IE, i nic. W koncu zmienilem w srode haslo, dzis
    wchodze... i to samo. Powoli zaczynam tracic cierpliwosc (eKonto w
    Lukasie nie jest na szczescie moim podst. RORem). Dzis pojde do
    oddzialu i chyba zrobie mala awanture - w koncu prowizje za zmiane
    hasla pobrali, a jakze...

    Bardzo denerwujace jest tez robienie idioty ze mnie, za kazdym razem,
    gdy tlumacze niedysp. w oddziale, w czym rzecz. Podstawowe pytania:
    - Czy na pewno podal P. dobre haslo? (no, chyba dobre, gdyz przez 3.
    mies. dzialalo)
    - Czy ma P. wylaczony CapsLock? [biala goraczka mode ON] (odp. jak
    wyzej)
    - A jakie haslo P. podal, gdy logowal sie pierwszy raz do systemu (no
    takie, ktore ustalilem we wrzesniu, ktore tez zmienilem po pierwszym
    loginie)
    - Ale czy NA PEWNO podal P. dobre haslo? To niemozliwe, zeby tak sam z
    siebie sie blokowal!

    A juz myslalem, ze kontakt z czynnikiem ludzkim w LB ogranicze do
    wizyt przy wplatach gotowki...

    Info dla pracownikow Lukasa czytajacych p.b.banki: Oddzial w
    Bydgoszczy, ul. Gdanska

    pzdr

    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet