  • 1. Data: 2002-01-04 08:46:54
    Temat: Re: Pazerne BSK...
    Od: "Mark" <L...@f...polbox.pl>

    "Jarek Palka"
    > Jak to skąd ? Codzień rano łap za telefon i dzwoń do BSK pytając o ile i
    jakie
    > opłaty dzisiaj podnieśli :-) Albo dla zdrowia przebieżka do najbliższego
    > oddziału BSK, bo przecież TOiP wisi na tablicy ogłoszeń już miesiąc po
    > podniesieniu opłat :-))
    > BSK dba o Twoje zdrowie ...

    To jest mysl... jakby tak wszyscy (jako akcja protestacyjna) codziennie
    wykonywali 1 telefon by upewnic sie co do TOiP, to moze by ktos zmondrzal. W
    koncu 0-800 nic nie kosztuje... nas :)

  • 2. Data: 2002-01-04 10:12:25
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

    > To jest mysl... jakby tak wszyscy (jako akcja protestacyjna) codziennie
    > wykonywali 1 telefon by upewnic sie co do TOiP, to moze by ktos zmondrzal. W
    > koncu 0-800 nic nie kosztuje... nas :)

    Wczoraj zlozylem reklamacje na pismie do dyrektora oddziału.
    Zobaczymy co zrobią ale przy przyjmowaniu poinformowano mnie
    ze prawdopodobnie prowizja zostanie zwrócona.

    Michal

  • 3. Data: 2002-01-04 10:13:23
    Od: "ptw" <p...@p...com>

  • 4. Data: 2002-01-04 14:47:56
    Temat: Odp: Pazerne BSK...
    Od: "Maluch" <m...@p...onet.pl>

    > Wczoraj zlozylem reklamacje na pismie do dyrektora oddziału.
    > Zobaczymy co zrobią ale przy przyjmowaniu poinformowano mnie
    > ze prawdopodobnie prowizja zostanie zwrócona.
    >
    > Michal

    OOO, a jak taka reklamacja wyglada i czym ja umotywowales? Moze tak kazdy je powysyla
    do
    swoich oddzialow to moze sie w koncu naucza? Co Wy na to?

    maluszek