  • 1. Data: 2002-01-03 22:48:33
    Temat: Szybki kredyt - jaki bank bez zaswiadczenia o zarobkach
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem zmuszony wziasc jak najszybciej kredyt. W gre wchodzi kwota ok 1-3
    tys zlotych. W ktorych bankach jest to mozliwe jesli niemoge przedstawic
    zaswiadczenia o zarobkach [umowa prowizyjna i to oo polowy grudnia 2001
    :(( ]. Czy na taka kwote jest mozliwosc podpisania weksla albo innego
    zabezpieczenia. Ruchomosci jak i nieruchomosci tez nie wchodza w gre gdyz
    takowych nie posiadam.
    Jesli to istotne posiadam ROR w Banku Slaskim.
    Oprocentowanie takowego kredytu nie jest az tak istotne.
    Czy mozna liczyc na rozpoczecie splaty takowego kredutu np. po 2 miesiacach
    od otrzymania ?
    Nigdy nie bralem kredytu stad pytanie.
    Dziekuje serdecznie za wskazowki

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    gryzon

  • 2. Data: 2002-01-04 00:22:32
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "gryz0N" <g...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Oprocentowanie takowego kredytu nie jest az tak istotne.
    > Czy mozna liczyc na rozpoczecie splaty takowego kredutu np. po 2 miesiacach

    W banku to raczej nie da rady, chyba, ze ktoryś sie zgodzi za poręczeniem
    kogoś trzeciego.

    Wiesz, sa jeszcze takie różne 'firmy', które pożyczają forsę i nie pytają o
    zarobki, ale jak się będziesz spóźniał, to nie będą przysyłać listów ani
    komornika, tylko kilku chłopaków z bejzbolami. :)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-01-04 09:27:11
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Michal Jeczalik"

    wystap o przyznanie limitu debetowego - taka kwota to nie powinien byc
    problem
    Nie wiem jak to jest konkretnie w BSK ale tak jest w inych bankach
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-05 17:36:28
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > wystap o przyznanie limitu debetowego - taka kwota to nie powinien byc
    > problem
    > Nie wiem jak to jest konkretnie w BSK ale tak jest w inych bankach

    Ja u siebie nie mogłem wziąć (procedury), więc poszedłem do Integruma i na
    wjazd dostałem 3-krotność wpływów. Potrzebowałem dowodu osobistego i historii
    konta (wszystkie operacje). Na razie jestem bardzo zadowolony.
    Ale błyskawicznie to to nie było, oj nie... I w dodatku terminy były niezgodne
    z ich regulaminem. Czego się nie czepiałem bo bardzo miłe dziewczyny tam
    pracowały ;-))

    pozdrawiam
    maksymilian