  • 1. Data: 2003-09-27 09:01:17
    Temat: VE Mille przeliczana przez USD :-((
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Tako rzecze nowy regulamin Mille.
    Od pazdziernika br.
    Pozostaje od nowa sprawdzac jakie wychodza kursy.

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-09-27 09:34:04
    Temat: Re: VE Mille przeliczana przez USD :-((
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Tako rzecze nowy regulamin Mille.
    > Od pazdziernika br.
    > Pozostaje od nowa sprawdzac jakie wychodza kursy.

    Uuuuuuu no to fatalnie. Jeszcze za wyplate bedzie 5 zl... (btw taka oplate
    wprowadzil ostatnio z bankomatow obcych MultiBank i BZ WBK!). No sam ciekaw
    jestem, bo bylem w stanie utrzymac to konto, a tak to....
    Hmm - nie sprawdzalem - jakie sa prowizje w VW Banku direct za wyplate kasy
    zagranica?

  • 3. Data: 2003-09-27 10:07:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl3lie$9vf$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Hmm - nie sprawdzalem - jakie sa prowizje w VW Banku direct za
    > wyplate kasy zagranica?

    Flat rate 10zl, tak w ATM jak i w POSie banku.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-27 10:13:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > jestem, bo bylem w stanie utrzymac to konto, a tak to....
    > Hmm - nie sprawdzalem - jakie sa prowizje w VW Banku direct za wyplate kasy

    10 PLN

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 5. Data: 2003-09-27 13:35:45
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Slawek Kos" <s...@k...pl> wrote in message
    > Tako rzecze nowy regulamin Mille.
    > Od pazdziernika br.
    > Pozostaje od nowa sprawdzac jakie wychodza kursy.

    A ktos ma tekst poprzedniego 'regulaminu wydwania i uzytkowania kart visa electron w
    banku millennium sa' ? Jak tam to bylo sformulowane ?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2003-09-28 20:18:35
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze nowy regulamin Mille.
    > Od pazdziernika br.
    > Pozostaje od nowa sprawdzac jakie wychodza kursy.

    W najnowszym regulaminie jest:

    "§30 pkt 5
    Przeliczania walutowe sa dokonywane przez VISA International wedlug kursow
    walut rynku hurtowego stosowanych przez VISA International, z dnia
    poprzedzajacego dzien rozliczenia powiekszony o marze Banku, okreslaona w
    Cenniku uslug."

    Jak dla mnie to oznacza dokladnie to samo co bylo wczesniej - VISA przelicza
    sobie wg swoich kursow, dostarcza Millennium kwote w zlotowkach - bank
    dodaje swoja marze i calosc obciaz rachunek klienta. Jak na moj nos - tak
    jak bylo dotychczas. Chyba, ze jednak zle to rozumiem.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2003-09-28 20:22:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bl7fn0$2id$1@news.onet.pl...

> [...]
    > dodaje swoja marze i calosc obciaz rachunek klienta. Jak na moj nos - tak
    > jak bylo dotychczas. Chyba, ze jednak zle to rozumiem.

    Tak. Przeoczyles punkt 4.: "...po uprzednim przeliczeniu na USD..."
    Tego IMHO nie bylo.
    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2003-09-28 20:33:55
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > dodaje swoja marze i calosc obciaz rachunek klienta. Jak na moj nos - tak
    > jak bylo dotychczas. Chyba, ze jednak zle to rozumiem.

    A patrzyles na par. 30, pkt 4 ?

    "Transakcje dokonane w walutach obcych sa przeliczane na zlote po uprzednim
    przeliczeniu transakcji na USD" ?

    Pozdr.

  • 9. Data: 2003-09-28 20:39:25
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > A patrzyles na par. 30, pkt 4 ?
    >
    > "Transakcje dokonane w walutach obcych sa przeliczane na zlote po
    > uprzednim przeliczeniu transakcji na USD" ?

    Tak, ale po nim jest ww. pkt 5 i wlasnie o ta kolejnosc mi chodzi, ale sie
    moge mylic, bo nie jest to napisane w sposob jednoznaczny - mozna to
    interpretowac w dwojaki sposob. Ja jestem optymista i zakladam, ze w tej
    kwestii nie doszlo do zadnych zmian (szczegolnie niekorzystnych).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 10. Data: 2003-09-29 06:28:17
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

> [...]
    > interpretowac w dwojaki sposob. Ja jestem optymista i zakladam, ze w tej
    > kwestii nie doszlo do zadnych zmian (szczegolnie niekorzystnych).

    Tez mam taka nadzieje :-) No niestety taka niejednoznacznosc regulaminu moze
    prowadzic do dowolnosci przy interpretacji przez bank.