  • 1. Data: 2002-12-19 20:31:09
    Temat: Lukas Bank i bankomaty + pytanie
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam,
    czytajac ostatnie posty o Lukasie, mBanku i bezpieczenstwie
    malo sie nie zalamalem "powagą" opisywanego problemu, ale nie o tym
    chcialem...
    Właśnie zdecydowalem sie zalozyc konto w Lukasie i czekam na przyslanie
    wniosku.
    To co mnie sklonilo do tego to informacja, ze maja TERAZ BANKOMATY EURONETU
    GRATIS i nie zrezygnowali z bankomatow BZWBK. Teraz w Wawie to juz mi
    wystarczy. Różnice w oprocentowaniu są minimalne czy to z mBankiem czy z
    Inteligo, interfejs testowalem (jest wersja demo) no i jest troche gorszy
    niz w mBanku czy Inteligo, ale to kwestia przyzwyczajenia, chcialem tez miec
    bank z oddzialami, bo ostatnio czesto musze wyplacac wieksza gotowke. Ale
    rozpisalem sie.
    Chcialem sie zapytac, czy macie jakies uwagi co do korzystania z Lukas
    ekonta pro, bo wlasnie takie wybralem. Mam juz konto w mBank ( i go nie
    zamkne) mam tez w Inteligo (i chyba je zamkne), teraz przyszla pora na
    Lukasa.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi.
    Z.

  • 2. Data: 2002-12-19 21:03:34
    Temat: Re: Lukas Bank i bankomaty + pytanie
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:attacd$ceu$1@news.supermedia.pl...

> [...]
    > ekonta pro, bo wlasnie takie wybralem. Mam juz konto w mBank ( i go nie
    > zamkne) mam tez w Inteligo (i chyba je zamkne), teraz przyszla pora na

    w porównaniu z mbankiem takie widzę minusy:

    - saldo jakie widzisz na www jest z wczesnych godz. rannych danego dnia i
    musisz "aktualizować" jeżeli chcesz zobaczyć co się działo między tą 5-tą
    rano a powiedzmy 22-gą

    - podobno to samo jest w bankomatach ale nie sprawdzałem, bo nie używam

    - nie ma tej sprytnej funkcji sms-owania, której używam namiętnie dla
    sprawdzenia sald w mbanku

    - trzeba tam trzymać 5000, żeby nie płacić za prowadzenie (albo płacić 7
    zł/mies.)

    - niższe w tej chwili oprocentowanie lokat terminowych od eMaxa (jest to
    minus w świetle poprzedniego punktu)

    .... i takie plusy:

    - potwierdzenie przelewu za 1 zł
    - token
    - visa classic łatwo dostępna
    - jest tam możliwość osobistego załatwienia spraw, które trudno byłoby w
    mbanku
    (chociażby wpłata gotówki)

    Widzę, że znalazłem więcej minusów niż plusów, chociaż jako beneficjent
    (żona wygrała aparat cyfrowy w ich promocji) powinienem być bardziej łaskawy
    :)))

    Ogólnie odnoszę jednak wrażenie z tymi stosunkowo niskimi procentami od
    lokat na przykład, że Lukas zaczął się reklamować w ogólnopolskich mediach,
    zaczęli przyciągać większą rzeszę klientów i nie muszą się już martwić, że
    dają mniej o te parę punktów procentowych od mbanku.

    Zbig