    From: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas Bank i bankomaty + pytanie
    Date: Thu, 19 Dec 2002 21:31:09 +0100

    Witam,
    czytajac ostatnie posty o Lukasie, mBanku i bezpieczenstwie
    malo sie nie zalamalem "powagą" opisywanego problemu, ale nie o tym
    chcialem...
    Właśnie zdecydowalem sie zalozyc konto w Lukasie i czekam na przyslanie
    wniosku.
    To co mnie sklonilo do tego to informacja, ze maja TERAZ BANKOMATY EURONETU
    GRATIS i nie zrezygnowali z bankomatow BZWBK. Teraz w Wawie to juz mi
    wystarczy. Różnice w oprocentowaniu są minimalne czy to z mBankiem czy z
    Inteligo, interfejs testowalem (jest wersja demo) no i jest troche gorszy
    niz w mBanku czy Inteligo, ale to kwestia przyzwyczajenia, chcialem tez miec
    bank z oddzialami, bo ostatnio czesto musze wyplacac wieksza gotowke. Ale
    rozpisalem sie.
    Chcialem sie zapytac, czy macie jakies uwagi co do korzystania z Lukas
    ekonta pro, bo wlasnie takie wybralem. Mam juz konto w mBank ( i go nie
    zamkne) mam tez w Inteligo (i chyba je zamkne), teraz przyszla pora na
    Lukasa.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi.
    Z.