  • 1. Data: 2002-12-19 15:48:39
    Temat: Lamerka pekao24
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    Strony w "części transakcyjnej" serwisu rozjeżdżają się.
    Gołym okiem widać, że są tam błędy javacriptu lub coś tp.
    Zgłosiłem usterki mailem, a pani mi odpisała żebym wyczyścił
    cache przeglądarki... I za nic nie można jej wytłumaczyć,
    że coś jednak jest nie tak - powtarza jak katarynka żeby
    wyczyścić cache. Cyce opadają, a oni biorą kasę za
    teleserwis.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 2. Data: 2002-12-19 16:14:58
    Temat: Re: Lamerka pekao24
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > że coś jednak jest nie tak - powtarza jak katarynka żeby
    > wyczyścić cache. Cyce opadają, a oni biorą kasę za

    Mozliwe wersje
    1. To automat odpowiadajacy
    2. Tak ja nauczyli na szkoleniu i nie wie co to javascript

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-12-19 20:46:54
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Strony w "części transakcyjnej" serwisu rozjeżdżają się.
    > Gołym okiem widać, że są tam błędy javacriptu lub coś tp.
    >
    > Pozdrawiam, Jacek Grodzki

    Też lubię pomarudzić
    Ale DOKŁADNIE co Ci się rozjeżdża ?

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-12-19 21:30:58
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <attcej$gng$1@news.tpi.pl>, Piotr W wrote:

    > Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Też lubię pomarudzić
    > Ale DOKŁADNIE co Ci się rozjeżdża ?

    Długo by opisywać co mi się rozjeżdża DOKŁADNIE...
    W skrócie: 1. formularzu do wysyłania wiadomości nie pojawia
    się miejsce na wpisanie treści - można wpisać tylko temat,
    nie można wybrać rodzaju wiadomości 2. W części "Rachunek bieżący",
    tam gdzie wpisuje się zakres wyszukiwania transakcji - kratki
    w które się wpisuje wyświtlają się krzywo, menu rozwijalne
    nie duziała - zamiast niego wyświetla się ramka ze sklejonymi
    napisami z innej części strony. To tak najbardziej rzuca się
    w oczy, ale jest tego znacznie więcej. Używam Netcape 4.8.
    A w tej chwili w ogóle nie da się zalogować - wyświetla się
    komunikat "Przepraszamy. Wystapil blad techniczny. (70031)".

  • 5. Data: 2002-12-19 21:51:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał

    > A w tej chwili w ogóle nie da się zalogować - wyświetla się
    > komunikat "Przepraszamy. Wystapil blad techniczny. (70031)".

    Moze dlatego, ze jest juz po 22.00 :D

  • 6. Data: 2002-12-20 14:03:43
    Od: j...@p...onet.pl

    > Mozliwe wersje
    > 1. To automat odpowiadajacy
    > 2. Tak ja nauczyli na szkoleniu i nie wie co to javascript
    Możliwa wersja wg Ciebie to:
    1. Pani własnorecznie poprawia natychmiast po zgłoszeniu błąd
    w javascript na stonach transakcyjnych
    Janek

  • 7. Data: 2002-12-20 14:59:18
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>, j...@p...onet.pl wrote:

    > Możliwa wersja wg Ciebie to:
    > 1. Pani własnorecznie poprawia natychmiast po zgłoszeniu błąd
    > w javascript na stonach transakcyjnych

    Nie wiem kto jest po drugiej stronie, ale jeżeli zgłaszam
    konkretne usterki to mogliby to przynajmniej sprawdzić, zapytać
    jaką mam przeglądarkę, jakoś się zainteresować a nie pisać
    jak kataryna żebym przeczyścił cache...
    Na dodatek na maile odpisują w kodowaniu CP-1250 co jest
    dość lamerskie. No ale przynajmniej nie w htmlu.

  • 8. Data: 2002-12-20 18:40:38
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > A w tej chwili w ogóle nie da się zalogować - wyświetla się
    > komunikat "Przepraszamy. Wystapil blad techniczny. (70031)".

    i tu sam sobie odpowiedziałeś
    w większości gigantów jest preferowany "jedynie słuszny system"
    NIESTETY :-(
    Ajuż Java to następny temat

    --
    Piotr W.