    From: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas Bank i bankomaty + pytanie
    Date: Thu, 19 Dec 2002 22:03:34 +0100

    Użytkownik "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:attacd$ceu$1@news.supermedia.pl...

    > Chcialem sie zapytac, czy macie jakies uwagi co do korzystania z Lukas
    > ekonta pro, bo wlasnie takie wybralem. Mam juz konto w mBank ( i go nie
    > zamkne) mam tez w Inteligo (i chyba je zamkne), teraz przyszla pora na
    > Lukasa.

    w porównaniu z mbankiem takie widzę minusy:

    - saldo jakie widzisz na www jest z wczesnych godz. rannych danego dnia i
    musisz "aktualizować" jeżeli chcesz zobaczyć co się działo między tą 5-tą
    rano a powiedzmy 22-gą

    - podobno to samo jest w bankomatach ale nie sprawdzałem, bo nie używam

    - nie ma tej sprytnej funkcji sms-owania, której używam namiętnie dla
    sprawdzenia sald w mbanku

    - trzeba tam trzymać 5000, żeby nie płacić za prowadzenie (albo płacić 7
    zł/mies.)

    - niższe w tej chwili oprocentowanie lokat terminowych od eMaxa (jest to
    minus w świetle poprzedniego punktu)

    .... i takie plusy:

    - potwierdzenie przelewu za 1 zł
    - token
    - visa classic łatwo dostępna
    - jest tam możliwość osobistego załatwienia spraw, które trudno byłoby w
    mbanku
    (chociażby wpłata gotówki)

    Widzę, że znalazłem więcej minusów niż plusów, chociaż jako beneficjent
    (żona wygrała aparat cyfrowy w ich promocji) powinienem być bardziej łaskawy
    :)))

    Ogólnie odnoszę jednak wrażenie z tymi stosunkowo niskimi procentami od
    lokat na przykład, że Lukas zaczął się reklamować w ogólnopolskich mediach,
    zaczęli przyciągać większą rzeszę klientów i nie muszą się już martwić, że
    dają mniej o te parę punktów procentowych od mbanku.

    Zbig