  • 1. Data: 2004-04-07 18:53:30
    Temat: Lukas :(
    Od: "gbx" <g...@g...pl>

    Zachecony promocja braku oplat za prowadzenie ekonta pro udalem sie do
    placowki (Krakow, ul. Slowackiego) w celu uzyskania blizszych informacji.
    Pani poinformowala mnie ze owszem, jak najbardziej, nawet nie trzeba
    wypelniac zlecenia przelewania wynagrodzenia z zakladu pracy jesli nie chce
    sie piora czy dlugopisu Parker. Nie chcialem - banku do przelewania
    wynagrodzenia zmieniac nie chce (mam tam kredyt odnawialny), bardziej
    zalezalo mi na dodatkowym koncie do rozliczen. Jesli tak to OK - konto
    zalozylem. Niemniej jednak jeden szczegol nie dawal mi spokoju i nastepnego
    dnia sprawdzilem dokladnie w innej placowce jak to jest (informacje na www sa
    lakoniczne - jest mowa tylko o "przelewanie na konto stalych wplywow").
    Warunkiem skorzystania z promocji jest przelewanie wynagrodzenia bezposrednio
    do Lukasa. A ze jak juz wspomnialem, banku zmieniac nie zamierzam, to
    postanowilem to konto w Lukasie zamknac - to bylo jakies 24h po jego otwarciu
    (to chyba moj rekord). Poszedlem do placowki i okazuje sie ze ... nie mozna,
    bo zamowiona karta poszla juz do produkcji. Nie wiem w czym przeszkadza to
    przy zamknieciu konta, ale najwyrazniej ten typ tak ma. Dopiero jak przyjdzie
    pin mam przyjsc, zastrzec nieaktywna nieodebrana karte :-#@!*%& i wtedy
    bedzie mozliwe zamkniecie konta. Nie wiem jak dlugo to potrwa zanim karta
    pojawi sie w oddziale, wiec pewnie zdaza wlepic mi oplate za prowadzenie
    konta, bo zapewne szanse na ewentualny zwrot prowizji sa bliskie zeru.
    Zdaje sobie sprawe, ze nieprzygotowany pracownik zawsze moze sie przytrafic.
    Jednak nie jest to moj pierwszy kontakt z Lukasem i tych "poinformowanych
    inaczej" konsultantow chyba zbyt czesto spotykalem. Jeszcze chyba sie nie
    zdarzylo, by Lukas z powodu wprowadzenia klienta w blad przez pracownika temu
    klientowi chcial co ulatwic - nawet jesli chodzi o glupie zamkniecie konta.

  • 2. Data: 2004-04-07 22:01:31
    Temat: Re: Lukas :(
    Od: d...@p...onet.pl

    nawet nie trzeba
> [...]
    > Warunkiem skorzystania z promocji jest przelewanie wynagrodzenia bezposrednio

    Nie trzeba przelewać wynagrodzenia, mogą być twoje przelewu i\lub wpłaty
    gotówkowe i to też tylko wtedy jak chcesz uniknąć większość prowizji za
    prowadzenie.
    Proponuje Ci lekturę TOiP i regulaminów, są na WWW.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-04-08 14:10:57
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    d...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >

    > Nie trzeba przelewać wynagrodzenia, mogą być twoje przelewu i\lub wpłaty
    > gotówkowe i to też tylko wtedy jak chcesz uniknąć większość prowizji za

    Dokladnie tak, potwierdzam z autopsji.

    miko