  • 1. Data: 2004-04-07 19:24:48
    Temat: PKO BP Lokata SAN REMO i darmowa KK i podobno bez formalności??
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witajcie !
    Dziś pytałem w PKOBP o zasady wydawania KK dla osób,które założą lokatę SAN
    REMO w PKO BP.Pani powiedziała,że karta jest wydawana za darmo (zgodnie z tym
    co napisali w ulotce)ORAZ ,ŻE NIE TRZEBA DOSTARCZAĆ ŻADNYCH ZAŚWIADCZEŃ O
    DOCHODACH ABY OTRZYMAĆ TAKĄ KARTĘ KREDYTOWĄ?
    Sam nie wierzę w to co słyszałem (ta druga część ;) )i dlatego pytam ekspertów
    na grupie.Prawda to czy nie?!?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-04-07 19:38:34
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    O kurcze, jesli to prawda to super by bylo, moze z multi bym swoja KK
    przeniosl, bo tam mam pod zastaw lokaty.
    Jedyne co moge im przedstawic to umowe o prace :] no i zostawic
    pieniazki na lokacie :]

    No ciekawe czy sie to sprawdzi??
    Pozdr.
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-04-07 19:43:43
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    http://www.pkobp.pl/promo/sunremo.xml?id=1

  • 4. Data: 2004-04-07 20:59:31
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    http://www.pkobp.pl/promo/sunremo_rr.xml

    3. Karta kredytowa wydawana jest zgodnie z Regulaminem wydawania i używania
    kart kredytowych PKO BP SA.
    6. Sprzedaż promocyjna polega na zaniechaniu pobierania przez PKO Bank Polski
    opłaty za wydanie i używanie Karty Kredytowej PKO Banku Polskiego w pierwszym
    roku jej użytkowania, przewidzianej w Taryfie Opłat i Prowizji PKO BP SA.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-04-07 21:28:18
    Temat: Re: Re: Re: PKO BP Lokata SAN REMO i darmowa KK i podobno bez formalno?ci??
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >3. Karta kredytowa wydawana jest zgodnie z Regulaminem wydawania i używania

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    znaczy sie ze lipa, trza miec papier o zatrudnieniu?:(

  • 6. Data: 2004-04-08 07:21:51
    Temat: Re: Re: Re: PKO BP Lokata SAN REMO i darmowa KK i podobno bez formalnoÂści??
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > znaczy sie ze lipa, trza miec papier o zatrudnieniu?:(

    Napisz sobie taki ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-04-08 21:53:22
    Od: "Adam S" <s...@p...onet.pl>

    Witam, jak masz ROR to nie musi byc zaswiadczenia wystarczy oswiadczenie
    kredytobiorcy, srednie wplywy sa liczone z konta