eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas :( › Lukas :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "gbx" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas :(
    Date: Wed, 7 Apr 2004 18:53:30 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <c51ina$jom$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host16-115.crowley.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1081364010 20246 172.20.26.234 (7 Apr 2004 18:53:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2004 18:53:30 +0000 (UTC)
    X-User: gbieszcz
    X-Forwarded-For: 194.149.231.51
    X-Remote-IP: host16-115.crowley.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:293591
    [ ukryj nagłówki ]

    Zachecony promocja braku oplat za prowadzenie ekonta pro udalem sie do
    placowki (Krakow, ul. Slowackiego) w celu uzyskania blizszych informacji.
    Pani poinformowala mnie ze owszem, jak najbardziej, nawet nie trzeba
    wypelniac zlecenia przelewania wynagrodzenia z zakladu pracy jesli nie chce
    sie piora czy dlugopisu Parker. Nie chcialem - banku do przelewania
    wynagrodzenia zmieniac nie chce (mam tam kredyt odnawialny), bardziej
    zalezalo mi na dodatkowym koncie do rozliczen. Jesli tak to OK - konto
    zalozylem. Niemniej jednak jeden szczegol nie dawal mi spokoju i nastepnego
    dnia sprawdzilem dokladnie w innej placowce jak to jest (informacje na www sa
    lakoniczne - jest mowa tylko o "przelewanie na konto stalych wplywow").
    Warunkiem skorzystania z promocji jest przelewanie wynagrodzenia bezposrednio
    do Lukasa. A ze jak juz wspomnialem, banku zmieniac nie zamierzam, to
    postanowilem to konto w Lukasie zamknac - to bylo jakies 24h po jego otwarciu
    (to chyba moj rekord). Poszedlem do placowki i okazuje sie ze ... nie mozna,
    bo zamowiona karta poszla juz do produkcji. Nie wiem w czym przeszkadza to
    przy zamknieciu konta, ale najwyrazniej ten typ tak ma. Dopiero jak przyjdzie
    pin mam przyjsc, zastrzec nieaktywna nieodebrana karte :-#@!*%& i wtedy
    bedzie mozliwe zamkniecie konta. Nie wiem jak dlugo to potrwa zanim karta
    pojawi sie w oddziale, wiec pewnie zdaza wlepic mi oplate za prowadzenie
    konta, bo zapewne szanse na ewentualny zwrot prowizji sa bliskie zeru.
    Zdaje sobie sprawe, ze nieprzygotowany pracownik zawsze moze sie przytrafic.
    Jednak nie jest to moj pierwszy kontakt z Lukasem i tych "poinformowanych
    inaczej" konsultantow chyba zbyt czesto spotykalem. Jeszcze chyba sie nie
    zdarzylo, by Lukas z powodu wprowadzenia klienta w blad przez pracownika temu
    klientowi chcial co ulatwic - nawet jesli chodzi o glupie zamkniecie konta.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1