  • 1. Data: 2004-04-07 13:22:16
    Temat: mBank mnie obrobil ;)
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    Na cale 10 groszy.

    Na koncie, do ktorego nie mam karty, tj. na EMAX, mam -10 groszy.
    A nigdy na nim debetu nie mialem.

    Suma wrecz porazajaca, nawet nie oplaca sie tracic impulsu, zeby
    to wyjasniac.

  • 2. Data: 2004-04-07 13:23:28
    Temat: Re: mBank mnie obrobil ;)
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "KrzysiekPP" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > A nigdy na nim debetu nie mialem.
    >
    > Suma wrecz porazajaca, nawet nie oplaca sie tracic impulsu, zeby
    A jaka transakcja spowodowała debet.
    Może zanim napiszesz, że bank cię okradł to trochę pomyśl.

  • 3. Data: 2004-04-07 13:29:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Na koncie, do ktorego nie mam karty, tj. na EMAX, mam -10 groszy.
    > A nigdy na nim debetu nie mialem.
    >
    > Suma wrecz porazajaca, nawet nie oplaca sie tracic impulsu, zeby
    > to wyjasniac.

    A co tu wyjaśniać.
    Pewnieś wypłacił (przelał na eKonto) 28 lub 29 lutego
    całą zawartość eMaxa wraz z świeżo naliczonymi odsetkami
    i na koniec marca mBank skorygował Ci nienależne 10 gr odsetek.
    No i masz debecik :)
    Lepiej go spłać bo karne odsetki lecą ;-)

  • 4. Data: 2004-04-07 13:55:35
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A jaka transakcja spowodowała debet.

    STORNO ODSETEK

    ;-)

  • 5. Data: 2004-04-07 14:59:21
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Apr 2004 15:29:04 +0200, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >i na koniec marca mBank skorygował Ci nienależne 10 gr odsetek.
    >No i masz debecik :)
    >Lepiej go spłać bo karne odsetki lecą ;-)

    Wszystko sie zgadza oprocz kasy... Ja tez wiem, ze taki mechanizm
    mBank stosuje, a pozniej - nie bojmy sie uzyc grubego slowa - po
    chamsku wpisuje karne odsetki.

    Bo NIE klient, a BANK postawil do dyspozycki klienta kwote odsetek
    jako kapital PRZED umowionym terminem. NIE klient, tylko BANK BEZ
    zgody, ANI prosby klienta zastosowal taki mechanizm. Pachnie to po
    prostu zwyklym naciagactwem, co niestety charakteryzuje poczynania
    tego, poprzednio sympatycznego, banku. Po prostu klient DYSPONUJE
    taka kwota jaka widzi na ekranie, a pozniej ma niespodzianke z
    przyczyn wewnetrznej d e z y n w o l t u r y banku.

    Jestem przekonany, ze spor przed sadem o te kwoty 10 groszy :-)
    zakonczyl by sie porazka banku. Ale komu sie chce?

    Co mi na marginesie przypomina automagiczne wciskanie przez Telekomune
    poczty glosowej. Co ona z tego ma? Ano nic wielkiego, tylko zysk w
    postaci dziesiatek tysiecy niezrealizowanych polaczen w postaci
    zajetosci czy nieobecnosci ale impuls polecial dzwoniacemu, gdy
    dzwoniacy slyszac mily glos po prostu sie rozlacza, spotykajac sie z
    czyms dziwnym dla siebie, nieumowionym wczesniej obyczajem. Bo
    dzwoniacy zawiera umowe z Telekomuna na laczenie, a nie na poczynania
    samej Telekomuny, badz abonenta do ktorego sie dodzwania. Niech nikt
    mi nie tlumaczy, ze zastepuja role sekretarek dosc powszechnie
    uzywanych. Ale sekretarka jest na ryzyko ja stosujacego, ktory
    ewentualne klopoty wyjasni sobie z abonentem wzywajacym, a w przypadku
    tej uslugi wciskanej nowym abonentom bez ich wiedzy, nawet czesto nie
    wie, czym sa uszczesliwieni.

    Podobnie z mBankiem: swoje nieudolne organizatorskie poczynania
    ostatnich miesiecy probuje rekompensowac hucpa po prostu.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 6. Data: 2004-04-07 16:05:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    A Zet <a...@p...onet.pl> napisał:

    > Wszystko sie zgadza oprocz kasy... Ja tez wiem, ze taki mechanizm
    > mBank stosuje, a pozniej - nie bojmy sie uzyc grubego slowa - po
    > chamsku wpisuje karne odsetki.

    Mało wiesz, a nadzwyczaj łatwo przychodzi Ci szafowanie 'grubymi słowami'
    Bo (na razie) nie ma mowy ani o chamstwie,
    ani o żadnych karnych odsetkach.

    Klient wypłacił w niedzielę, na dzień przed upływem miesiąca ~1000zł
    (albo w sobotę ~500zł), a bank mu już w piątek naliczył odsetki
    do końca miesiąca (zupełnie inna sprawa, po co juz w piątek)
    więc mu się część naliczonych odsetek (10gr) po prostu nie należy
    i bank przy kolejnym naliczaniu odsetek zwyczajnie je wystornował.

    > Jestem przekonany, ze spor przed sadem o te kwoty 10 groszy :-)
    > zakonczyl by sie porazka banku. Ale komu sie chce?
    Mylisz się, bo nie wiesz dokładnie o co chodzi

    > Podobnie z mBankiem: swoje nieudolne organizatorskie poczynania
    > ostatnich miesiecy probuje rekompensowac hucpa po prostu.
    I znów pochopnie rzucasz oskarżenia,
    ten mechanizm działa w mBanku od początku,
    tylko początek miesiąca rzadko wypada w poniedziałek,
    a tylko wtedy taka sytuacja ma miejsce
    (dla ścisłości: również jeśli 1-go wypada w niedzielę)

    --
    pzdr, St.

  • 7. Data: 2004-04-08 07:16:40
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > (albo w sobotę ~500zł), a bank mu już w piątek naliczył odsetki
    > do końca miesiąca (zupełnie inna sprawa, po co juz w piątek)

    dlaczego w piatek?
    naliczyl mu odsetki od czegos czego nie bylo jeszcze na koncie?
    mozecie to jasniej wyrazic, prosze;

  • 8. Data: 2004-04-08 08:11:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > dlaczego w piatek?
    > naliczyl mu odsetki od czegos czego nie bylo jeszcze na koncie?
    > mozecie to jasniej wyrazic, prosze;

    System nalicza odsetki w ostatni roboczy dzień miesiąca,
    ale odsetki liczy aż do końca miesiaca, zakładając że
    stan konta już się nie zmieni.
    (ten typ tak ma, a dlaczego to już nie do mnie pytanie :))

    Jeśli coś wypłacisz lub wpłacisz (przelejesz) w sobotę
    a koniec m-ca jest w niedzielę to za miesiąc
    system odliczy ci te odsetki za te 2 dni (sob., ndz.),
    które już naliczył 'na zapas'(to jest to storno odsetek)
    lub doliczy bo Ci sie mależą.

  • 9. Data: 2004-04-08 08:25:16
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > System nalicza odsetki w ostatni roboczy dzień miesiąca,
    > ale odsetki liczy aż do końca miesiaca, zakładając że
    > stan konta już się nie zmieni.

    dzieki :)
    treraz kumam :),

    ps. w inteligo i innych bankach tez jest taki "inteligentny system"? :)

  • 10. Data: 2004-04-08 12:34:17
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał:
    > ps. w inteligo i innych bankach tez jest taki "inteligentny system"? :)

    w pkobp taki będzie ;D