  • 1. Data: 2004-04-07 17:54:24
    Temat: [PKO] Wciaz brak numerow NRB dla kredytow
    Od: "jamjanko" <m...@o...pl>

    Juz kilka miesiecy temu PKO zdefiniowalo 26-cyfrowe numery rachunkow
    bankowych NRB ale... zapomnieli o rachunkach tzw. wplat bezposrednich przy
    obsludze kredytow Wlasny Kat (uzywane nie tylko do owych wplat bezposrednich
    ale rowniez do automatycznego przelewania srodkow na splate kredytu z RORu).

    Za chwile problem beda mieli wszyscy klienci tego kredytu.

  • 2. Data: 2004-04-07 18:07:28
    Temat: Re: [PKO] Wciaz brak numerow NRB dla kredytow
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "jamjanko" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bezposrednich
    > ale rowniez do automatycznego przelewania srodkow na splate kredytu z

    Ja jeszcze nie zaczalem splaty a juz mi przyslali informacje o zmianie
    numeru. .

    Moze to zalezy od oddzialu? [V OPKOBP/Lodz]

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-08 13:00:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > numeru. .
    >
    > Moze to zalezy od oddzialu? [V OPKOBP/Lodz]

    I 0ddz Centrum Lublin przysłał pod koniec grudnia.

    Przemek

  • 4. Data: 2004-04-08 18:07:16
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-07 19:54, Użytkownik jamjanko napisał:
> [...]
    > ale rowniez do automatycznego przelewania srodkow na splate kredytu z RORu).

    Nie zapomnieli. Powiem więcej: nie zamierzają wprowadzać NRB dla tych
    rachunków. Bo i nie jest to konieczne. Rachunek kredytowy nie jest
    rachunkiem klienta, tylko rachunkiem banku i tylko jego broszka jak bank
    będzie go nazywał. Rachunek może być nawet jeden wspólny dla wszystkich
    klientów, a ewidencja analityczna poszczególnych kredytów może być
    prowadzona odrębnie. Jeżeli w umowie masz zapisane, że spłaty następują
    z rachunku ROR to w czym problem? Dla ROR masz NRB. Jeśli dla potrzeb
    obsługi kredytu został otwarty rachunek transakcyjny, to jest to taki
    substytut ROR-u i do niego też powinieneś już otrzymać NRB. W PKO proces
    zamiany rachunków odbył się jednocześnie we wszystkich placówkach
    (pomijam pilotaż), a było to w połowie grudnia 2003.

    > Za chwile problem beda mieli wszyscy klienci tego kredytu.

    No problem :)