  • 1. Data: 2002-01-30 22:00:50
    Temat: Logowanie mBank i Inteligo
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Pozdrawiam Grupowiczów!
    Zdaję sobie sprawę, że temat ten mniej lub bardziej był już wałkowany,
    ale przyznaję, że mnie jasny szlak trafia jak mam się logować do mBanku czy
    Inteligo. Nie ukrywam, że w sprawie tej interweniowałem już do mBanku i w
    odpowiedzi otrzymałem wiadomość, że niemożność z dostaniem się do własnego
    konta wynika "z przeładowania" sieci. Pytam, zatem dlaczego za każdym razem
    mogę dostać się bez przeszkód do Eurokonta WWW?
    Pytanie
    Jak sytuacja przedstawia się na Waszym froncie?
    Czy gdyby problemy dotyczyły również innych użytkowników może każdy z nas
    osobno wystąpi z zapytaniem do omawianych banków?
    Może macie inne pomysły?

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-30 22:10:38
    Temat: Re: Logowanie mBank i Inteligo
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Wed, 30 Jan 2002 23:00:50 +0100, Sław napisał(a):
> [...]
    >konta wynika "z przeładowania" sieci. Pytam, zatem dlaczego za każdym razem
    >mogę dostać się bez przeszkód do Eurokonta WWW?

    U mnie jest odwrotnie :-)

    Z mBankiem łączę się błyskawicznie, a z Telepekao czasem w ogóle nie udaje
    mi się połączyć.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 3. Data: 2002-01-30 22:50:44
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Sław" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sytuacja przedstawia się na Waszym froncie?

    U mnie strasznie długo trwa oczekiwanie na pojawienie się strony do
    logowania mbank
    i ładowaniem ogromnych ilości bajtów, ale problem był wyjaśniony
    sprawdzaniem certyfikatu

  • 4. Data: 2002-01-30 23:11:32
    Od: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>

    Sław wrote:

> [...]
    > każdym razem mogę dostać się bez przeszkód do Eurokonta WWW?
    > Pytanie
    > Jak sytuacja przedstawia się na Waszym froncie?
    Nie zdazylo mi sie jeszcze, zebym nie mogl sie logowac do mBanku. Samo
    logowanie i zaladowanie strony trwa szybko.
    Uzywam tez sezamu-BPH - to czasami wolniej dziala
    Pozdrawiam,

    Nik

  • 5. Data: 2002-01-30 23:13:09
    Od: prezes <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jan 2002 23:50:44 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >logowania mbank
    >i ładowaniem ogromnych ilości bajtów, ale problem był wyjaśniony

    Ja lacze sie po polnocy - wtedy mi sie udaje:)
    --
    b...@p...onet.pl
    lukasz

  • 6. Data: 2002-01-31 05:31:08
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Sław" <k...@i...pl> napisał w wiadomości ...
    | Jak sytuacja przedstawia się na Waszym froncie?

    mBank - nigdy nie mialem problemow z zalogowaniem
    Inteligo - jak wyzej
    Lukas - jak wyzej (z wyjatkiem krotkiej, miesiecznej przerwy, kiedy to
    zablokowane konto nijak nikt nie mogl mi odblokowac :))

    pzdr
    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 7. Data: 2002-01-31 07:34:35
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > Jak sytuacja przedstawia się na Waszym froncie?
    > Czy gdyby problemy dotyczyły również innych użytkowników może każdy z nas
    > osobno wystąpi z zapytaniem do omawianych banków?

    mBank - bez problemow, Sezam - z bólami.

  • 8. Data: 2002-01-31 07:54:53
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > U mnie strasznie długo trwa oczekiwanie na pojawienie się strony do
    > logowania mbank
    > i ładowaniem ogromnych ilości bajtów, ale problem był wyjaśniony
    > sprawdzaniem certyfikatu

    Ja wyłączyłem sprawdzanie certyfikatów. I tak nie udawało się sprawdzić, a
    rzeczywiście to opóźniało logowanie.
    Chyba źle nie zrobiłem? Do strony mBanku można mieć zaufanie bez sprawdzania.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 9. Data: 2002-01-31 08:54:57
    Od: wopi1 <w...@w...pl>

    > konta wynika "z przeładowania" sieci. Pytam, zatem dlaczego za każdym razem
    > mogę dostać się bez przeszkód do Eurokonta WWW?

    "Z przeładowania" mówią, hmm, ja mam możliwość korzystania poprzez
    bramki dostępowe ISDN z sieci dwóch operatorów: TPSA i Ipartners. W tej
    pierwszej ciągle występują kłopoty z dostępem do różnych punktów sieci w
    kraju i za granicą, także do naszych banków internetowych. Po nieudanej
    próbie zwykle korzystam z drugiej sieci. I nie zdarzyło się, abym nie
    zalogował się do e-banku z których korzystam ( mBank, BZWBK, Lukas )
    także do innych punktów sieci.
    Sprawdzenie przebiegu tras pakietów w pierwszej sieci wykazuje
    najczęściej ich nieprawidłowy przebieg ( ja nazywam to "dookoła Polski"
    ), koszmarne opóżnienia w niektórych węzłach, lub wręcz "czarne dziury"
    ( pakiet wchodzi i nie wraca ). Wynika to z nieumiejętności prawidłowej
    konfiguracji routerów, ciągłego "grzebania" w sieci, chyba dużej
    awaryjności i w ogóle niskiej kultury obsługi sieci u naszego
    największego operatora.
    Polecam zawsze sprawdzenie tras przebiegu pakietów i opóźnień ( unix:
    traceroute, win : tracert ), to zazwyczaj dużo powie o przyczynie braku
    dostępu.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-01-31 09:35:14
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    "Sław" wrote:

    > Pytanie
    > Jak sytuacja przedstawia się na Waszym froncie?

    No problem. Na przełomie roku sypało sie trochę Inteligo, ale teraz
    jest OK. Czas otwarcia stron z loginem kilka-góra kilkanascie sekund.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]