eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLogowanie mBank i Inteligo › Re: Logowanie mBank i Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: wopi1 <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logowanie mBank i Inteligo
    Date: Thu, 31 Jan 2002 09:54:57 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <3...@w...pl>
    References: <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: surfer.prokom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1012467158 11338 213.192.80.2 (31 Jan 2002 08:52:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jan 2002 08:52:38 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.78 [en] (Windows NT 5.0; U)
    X-Accept-Language: en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:158852
    [ ukryj nagłówki ]


    > konta wynika "z przeładowania" sieci. Pytam, zatem dlaczego za każdym razem
    > mogę dostać się bez przeszkód do Eurokonta WWW?

    "Z przeładowania" mówią, hmm, ja mam możliwość korzystania poprzez
    bramki dostępowe ISDN z sieci dwóch operatorów: TPSA i Ipartners. W tej
    pierwszej ciągle występują kłopoty z dostępem do różnych punktów sieci w
    kraju i za granicą, także do naszych banków internetowych. Po nieudanej
    próbie zwykle korzystam z drugiej sieci. I nie zdarzyło się, abym nie
    zalogował się do e-banku z których korzystam ( mBank, BZWBK, Lukas )
    także do innych punktów sieci.
    Sprawdzenie przebiegu tras pakietów w pierwszej sieci wykazuje
    najczęściej ich nieprawidłowy przebieg ( ja nazywam to "dookoła Polski"
    ), koszmarne opóżnienia w niektórych węzłach, lub wręcz "czarne dziury"
    ( pakiet wchodzi i nie wraca ). Wynika to z nieumiejętności prawidłowej
    konfiguracji routerów, ciągłego "grzebania" w sieci, chyba dużej
    awaryjności i w ogóle niskiej kultury obsługi sieci u naszego
    największego operatora.
    Polecam zawsze sprawdzenie tras przebiegu pakietów i opóźnień ( unix:
    traceroute, win : tracert ), to zazwyczaj dużo powie o przyczynie braku
    dostępu.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1