  • 1. Data: 2007-05-14 11:13:09
    Temat: spłata kr. hipotecznego na konto kredytowe - gdzie?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    który bank umożliwia spłatę rat kredytu hipotecznego na wskazane przez
    siebie konto?
    np. 800 CHF do 22. dnia miesiąca po kursie sprzedaży tego banku, jeżeli
    zechcę to spłacę 22. albo wcześniej...

    na razie spotkałem się tylko z opcją, że to bank sam sobie pobiera kwotę
    raty ze wskazanego konta...

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-05-14 12:08:40
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    RobertS napisał(a):

    > który bank umożliwia spłatę rat kredytu hipotecznego na wskazane przez
    > siebie konto?
    > np. 800 CHF do 22. dnia miesiąca po kursie sprzedaży tego banku, jeżeli
    > zechcę to spłacę 22. albo wcześniej...

    GE nadaje ci dwa numery kont, jedno do spłat rat, drugie do robienia
    nadpłat. Przedterminowa wpłata raty na pierwsze konto powoduje że rata
    leży sobie i czeka na swój termin i nie ma większego sensu.

    > na razie spotkałem się tylko z opcją, że to bank sam sobie pobiera kwotę
    > raty ze wskazanego konta...

    ... przy pomocy polecenia zapłaty. Jak dla mnie bardzo wygodna opcja.

    Karol

  • 3. Data: 2007-05-15 09:14:09
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Karol S pisze:

    > GE nadaje ci dwa numery kont, jedno do spłat rat, drugie do robienia
    > nadpłat. Przedterminowa wpłata raty na pierwsze konto powoduje że rata
    > leży sobie i czeka na swój termin i nie ma większego sensu.

    Ale to konto jest, zdaje się, prowadzone w CHF, czyli przewalutowanie
    całej wpłaconej kwoty następuje w dniu wpłynięcia środków
    na to konto (chociaż mogę się mylić) - jeśli tak jest, a nie ma
    się normalnego konta walutowego, to czasami może się opłacić
    wpłata od razu kilku rat, o ile kurs franka później wzrośnie.

    ch.

  • 4. Data: 2007-05-15 15:41:07
    Od: a...@m...pl

    On 14 Maj, 13:13, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > zechcę to spłacę 22. albo wcześniej...
    >
    > na razie spotkałem się tylko z opcją, że to bank sam sobie pobiera kwotę

    Bank Millennium