  • 1. Data: 2007-05-14 15:46:50
    Temat: mBank szukam ludzi poszkodowanych
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Witam,
    szukam ludzi poszkodowanych przez mbank.

  • 2. Data: 2007-05-14 16:02:30
    Temat: Re: mBank szukam ludzi poszkodowanych
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 14 May 2007 17:46:50 +0200, Herakles wrote:

    > szukam ludzi poszkodowanych przez mbank.

    Zajrzyj na forum mBanku <http://www.mbank.com.pl/cafe/forum>
    Tam chyba będzie najłatwiej.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-05-14 18:56:04
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > szukam ludzi poszkodowanych przez mbank.

    czuję się poszkodowany przez mbank:

    dzwoniłem na mlinię by odblokować kartę kodów/haseł jednorazowych.
    m-linka przeprosiła, że nie może z przyczyn technicznych przyjąć
    dyspozycji - miałem zadzwonić ponownie (w dowolnym momencie).
    poniosłem stratę: impuls.