  • 61. Data: 2009-03-09 08:48:21
    Temat: Re: Limitowe absurdy Citibanku
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Kilka miesięcy temu Citi wydało mi LotGolda z limitem aż 6000 PLN. Na
    > więcej ponoć nie starczyło "zdolności". Teraz bombardują mnie oferta
    > pożyczki na kwotę 74000 PLN. Nie rozumiem tego. To na kartę z większym
    > limitem nie mam zdolności, natommiast mam ją na pożyczkę 74000 ?

    A ja podam przykład banku, który postępuje całkowicie odwrotnie.
    Byłem w zeszły piątek w Allianz Banku i wnioskowałem o kartę kredytową - pani
    wyliczyła mój maksymalny limit na 44 000 PLN-ów a kredyt gotówkowy jaki
    mógłbym otrzymać... 2 000 PLN
    Z czego to wynika, nie mam pojęcia.

    Pozdrawiam
    scholastyk