  • 1. Data: 2005-06-10 11:16:37
    Temat: konto walutowe - gdzie?
    Od: "justa" <j...@o...pl>

    witam

    W jakim banku najlepiej zalozyc konto walutowe, zeby jego utrzymanie i
    wykonywanie przelewow bylo jak najtansze? Niestety nie mam czasu na szukanie
    w archiwum.

    pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2005-06-10 11:36:46
    Temat: Re: konto walutowe - gdzie?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    w BZWBK - założenie i prowadzenie bezpłatne, przelewy zza granicy
    przychodzące 0,2%; min 25,00 zł; maks 150,00 zł, wychodzące za granicę 0,2%;
    min 25,00 zł; maks 200,00 zł + 10 zł koszty SWIFT, do konta w EURO karta MC
    za 10 EURO rocznie, przelewy między rachunkiem w PLN i walutowym w ramach
    banku - bezpłatnie wg. kursów dla dewiz

  • 3. Data: 2005-06-10 12:20:31
    Od: "justa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    MC
    > za 10 EURO rocznie, przelewy między rachunkiem w PLN i walutowym w ramach

    W BZ WBK uzyskalem informacje ze oplata za prowadzenie takiego konta to 30
    zł/m-c

    Arek

  • 4. Data: 2005-06-10 12:40:13
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > MC
    >
    > W BZ WBK uzyskalem informacje ze oplata za prowadzenie takiego konta to 30

    gdzie ci nagadali takich głupot? ja mam konto walutowe w euro od 3 lat a
    teraz na 100% nie ma opłat za prowadzenie konta walutowego w żadnej walucie,
    sprawdzałem w tabeli prowizji.

  • 5. Data: 2005-06-10 17:18:47
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > W jakim banku najlepiej zalozyc konto walutowe, zeby jego utrzymanie i
    > wykonywanie przelewow bylo jak najtansze? Niestety nie mam czasu na
> [...]

    multibank -sprawdz oferte

  • 6. Data: 2005-06-14 09:01:35
    Od: "justa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "jst" <j...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
    multibank -sprawdz oferte

    przeanalizowalem oferte tego banku i zaproponowali dla mnie
    satysfakcjonujace warunki i juz zalozylem u nich konto :-)
    jestem bardzo zadowolony, porownujac ten bank do BZ WBK to jak porownac
    malucha z BMW :-))))

    dziekuje i pozdrawiam
    Arek