  • 1. Data: 2003-05-15 08:39:06
    Temat: [BZ WBK] opłata za prowadzenie
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    Witam

    jakiś czas temu przeczytałem na liście że BZ WBK podniosło opłaty za
    prowadzenie konta (do 5zł), przekazałem to mojej dziewczynie która ma
    tam konto, wtedy ona stwierdziła że nic o tym nie wie ale będzie
    sprawdzała wyciągi. Wczoraj zadzwoniła do mnie z informacją że to prawda
    i nie zauważyła tego bo opłata jest rozbita na dwie części (pierwsza
    część 15 kwietnia 2,5 zł i druga 30 kwietnia 2,5 zł).
    Czy Szanowni Grupowicze posiadający tam konta mają podobnie?

    Pozdrawiam,
    Kris Anrod

  • 2. Data: 2003-05-15 08:48:02
    Temat: Re: [BZ WBK] opłata za prowadzenie
    Od: p1w <w...@w...pl>

> [...]
    >część 15 kwietnia 2,5 zł i druga 30 kwietnia 2,5 zł).
    >Czy Szanowni Grupowicze posiadający tam konta mają podobnie?

    podobnie

  • 3. Data: 2003-05-15 08:48:21
    Od: a...@b...pl (Agnieszka Śliwowska)

    > opłata jest rozbita na dwie części (pierwsza
    > część 15 kwietnia 2,5 zł i druga 30 kwietnia 2,5 zł).

    Witam,
    Ja mam identycznie.
    pzdr
    A.

  • 4. Data: 2003-05-15 11:32:05
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    > podobnie

    to w takim razie ta opłata jest miesięczna czy półmiesięczna??

    Kris Anrod

  • 5. Data: 2003-05-15 11:45:05
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-05-15 13:32, Użytkownik Kris Anrod napisał:

    > to w takim razie ta opłata jest miesięczna czy półmiesięczna??

    Opłata miesięczna 5 zł pobierana po połowie (2,50 PLN) każdego 15 i w
    ostatni dzień roboczy.

    --
    Roman Sąsiada
    k...@p...onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 6. Data: 2003-05-15 12:58:15
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i nie zauważyła tego bo opłata jest rozbita na dwie części (pierwsza
    > część 15 kwietnia 2,5 zł i druga 30 kwietnia 2,5 zł).
    > Czy Szanowni Grupowicze posiadający tam konta mają podobnie?

    Dobry pomysł !
    Następnie obniżą do 2 zł (ale płatne co tydzień)
    :-(

  • 7. Data: 2003-05-15 13:07:18
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    > Dobry pomysł !
    > Następnie obniżą do 2 zł (ale płatne co tydzień)
    > :-(

    raczej podwyższą do 10 zł ale nadal będzie opłata 2,5 zł płatna co
    tydzień
    :)

    Kris Anrod

  • 8. Data: 2003-05-15 19:45:54
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > to w takim razie ta opłata jest miesięczna czy półmiesięczna??

    Opłata miesięczna 5 zł pobierana po połowie (2,50 PLN) każdego 15 i w
    ostatni dzień roboczy.

    niektorzy nie placa za prowadzenie konta w BZWBK
    ...........inaczej dawno by je zlikwidowali

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 9. Data: 2003-05-15 20:26:59
    Od: a...@p...onet.pl

    > to w takim razie ta opłata jest miesięczna czy półmiesięczna??
    >
    > Kris Anrod
    >
    > witam
    ta opłata jest miesięczna ( nowy system pobiera sobie opłatę za prowadzenie
    konta 2* w m-cu - jedną część 15 a drugą ostatniego) - o czym oczywiście
    pracownicy mojego oddziału mnie poinformowali.

    pzd

  • 10. Data: 2003-05-16 07:20:48
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-05-15 21:45, Użytkownik Bob napisał:

    > niektorzy nie placa za prowadzenie konta w BZWBK
    > ...........inaczej dawno by je zlikwidowali

    Możesz rozszerzyć swoją wypowiedź ?