  • 11. Data: 2002-02-22 07:03:58
    Temat: Re: Lider e-bankowosci - jaka prawda?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No skoro Twoim zdaniem jest to internet banking to moze krok dalej -
    > strona informacyjna WWW tez jest, a co!

    Oczywiscie, ze jest! Bo tam kilka etapow wykorzysytwania Internetu w
    bankowosci internetowej jest - na poczatek informacyjnych, pozniej
    marketingowych a na koniec transakcyjnych - i tutaj tez - zapewniajace
    bierny dostep do konta (jak w czesci BZWBK) i czynny (jak w reszcie)

  • 12. Data: 2002-02-22 13:58:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com

    > W strikte tego slowa znaczeniu jest (pomijac co ma oznaczac prawdziwy
    > internetowy bank - dostep tylko via inet - bez call-center ;).

    to mBank i Inteligo nie pasują do tej defnicji - nie sa bankami
    internetowymi wiec co robia w rankingach.
    Swoja droga nie mam zaufania do telefonow i wole sam przez internet robic
    operacje
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-02-22 14:45:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to mBank i Inteligo nie pasują do tej defnicji - nie sa bankami
    > internetowymi wiec co robia w rankingach.
    > Swoja droga nie mam zaufania do telefonow i wole sam przez internet robic
    > operacje

    to jest wlasnie tak, jak ktos mowi, ze pisze prace na tm. bankowosci
    elektronicznej a pisze o mBanku, albo skupia sie li tylko na internetowym
    kanale dostepu...