  • 1. Data: 2002-02-20 21:29:08
    Temat: Telefon z mBanku
    Od: "MirekK" <M...@i...pl>

    Probuje uruchomic swoje eKonto, zdefiniowalem sobie kilka przelewow i
    chcialem cos wykonac.
    Niestety mam rozne komonikaty ktore do tego niedopuszczaja. Poprosilem o
    kontakt telefoniczny i.....nic
    Poprosilem pomownie.
    Czy moge na cos liczyc z ich strony, czy samemu musze sie tam dobijac?
    MirekK

  • 2. Data: 2002-02-20 21:46:47
    Temat: Re: Telefon z mBanku
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>

    Najlepiej poczytać na stronce mBanku - tez mialem problemy looknalem i
    wszystko jasne.
    Nie probowalem nigdy dostac odpowiedzi zwrotnej via telefon, ale na maile
    odpowiadaja bardzo wyczerpujaco.

    EL_Jocik

  • 3. Data: 2002-02-21 08:25:50
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

> [...]
    > kontakt telefoniczny i.....nic
    > Poprosilem pomownie.
    > Czy moge na cos liczyc z ich strony, czy samemu musze sie tam dobijac?

    ja tam zawsze do nich dzwonię
    tych pare groszy nie zbawi mnie
    i za każdym razem udało mi się załatwić wszystko to co chciałem bez problemu

  • 4. Data: 2002-02-21 11:53:40
    Od: "e-Shrek" <e...@H...SPAM.wp.pl>

    "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl> wrote in news:a515i0$qpi$1
    @news.tpi.pl:

> [...]
    > wszystko jasne.
    > Nie probowalem nigdy dostac odpowiedzi zwrotnej via telefon, ale na maile

    A najprosciej nam_linke zdzwonic i wyjasnic. Jak niema tloku to zajmuje to
    2-3 minuty ;)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek