  • 1. Data: 2002-02-20 19:51:26
    Temat: Re: mBank, WAP i naciąganie naiwnych
    Od: LMB <l...@p...onet.pl>

    i...@m...com.pl wrote:

    > Szanowny Panie,
    >
    > Informuje Pana, ze klienci mBanku moga korzystac z uslugi
    > WAP za posrednictwem telefonu komorkowego na trzy sposoby laczac sie
    > bezposrednio przez numer mBanku 0601362265

    Za 1,60 za minutę....

    > lub przez numer dostepowy swojego operatora przez polaczenie internetowe

    Za 0,55 za minutę (zamiast 0,16 jak w Inteligo)

    > lub przez numer dostepowy operatora WAPu. Przy laczeniu sie przez numer
    > WAPowy nalezy najpierw wpisac strone
    > glowna swojego operatora i dopiero z linku lub wyszukiwarki nalezy polaczyc
    > sie z witryna WAPowa.

    Nie ma takiej informacji na Państwa stronie. Poza tym, czy zna Pan stronę, na
    której jest link do Państwa strony?

    > [...]
    > Proponujemy klienta polaczenie po przez numer internetowy ze wzgledu na
    > wygode i ustawienia ktore zostaly prze testowane przez informatykow, przy
    > polaczeniu przez numer WAPowy nalezaloby zmienic ustawienia telefonu.

    Bdyby mi zależało na wygodzie, a nie kosztach, to nie korzystałbym z mBanku.
    Poza tym nie interesujš mnie doświadczenia Państwa informatyków - proponuję
    nastawienie bardziej "pro-klient".

    > Z powazaniem
    > Dariusz Rybinski
    > mBank