  • 1. Data: 2002-02-20 21:41:05
    Temat: Re: millenium
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Czy ktoś może podać adres www banku millenium ?
    Brak. Ale jest adres jego wlascicela www.big.pl tam w grupie BIG masz pare
    slow o Me. Z tego co slyszalem www ma wystartowac w czerwcu/lipcu.

  • 2. Data: 2002-02-20 21:43:45
    Temat: millenium
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Czy ktoś może podać adres www banku millenium ?

  • 3. Data: 2002-02-20 21:44:22
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > ale prawie nic tam nie ma
    Niestety...

  • 4. Data: 2002-02-20 21:46:17
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    thx tam już patrzyłem , ale prawie nic tam nie ma

  • 5. Data: 2002-02-20 21:54:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Takie obietnice to niestety w/w bank sklada juz od kilku lat....
    Teraz juz tak mowia oficjalnie. Podobno juz trwaja ostre prace nad obsluga
    kont przez net.

  • 6. Data: 2002-02-20 21:58:58
    Od: "Jarecky" <j...@v...pl_remove>

    > Z tego co slyszalem www ma wystartowac w czerwcu/lipcu.

    Takie obietnice to niestety w/w bank sklada juz od kilku lat....

    Pozdr
    Jarecky