  • 1. Data: 2002-02-20 20:02:02
    Temat: Solo w Nordea Bank
    Od: "Montezuma" <m...@h...com>

    Czy ktos moze podzielic sie doswiadczeniem z korzystnia z systemu Solo Nordea
    Banku ? Czy 20 PLN miesiecznie za tokena plus 3 PLN za prowadzenie rachunku to
    jakas nowa strategia marketingowa ? A moze daja w zamian cos o czym nie wiem ?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-02-20 23:05:38
    Temat: Re: Solo w Nordea Bank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    rachunku to
    > jakas nowa strategia marketingowa ? A moze daja w zamian cos o czym nie

    Daja TANy - czyli haskla jednorazowe, jesli nie lubisz placic za
    "bezpieczenstwo" :)
    W sumie maja pelno kasy, nie wydali praktycznie nic na system (importowany
    od siebie), wiec...
    LGNet, a pozniej Inteligo??? :)

    P.S. Nordea Czarni Radom ??? :)

  • 3. Data: 2002-02-20 23:08:51
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    > Daja TANy - czyli haskla jednorazowe, jesli nie lubisz placic za
    > "bezpieczenstwo" :)

    co sugerujesz piszac "bezpieczenstwo" w cudzyslowiu?

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 4. Data: 2002-02-20 23:34:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > co sugerujesz piszac "bezpieczenstwo" w cudzyslowiu?

    ? Nic. Kolega pyta co za 20 zlotych miesiecznie - a ja napisalem ze
    bezpieczenstwo, ktore abstrachujac od funkcjonalnosci - nie rozni sie duzo
    od TANow - ale oczywiscie nie sugeruje, ze.. no wlasnie nie wiem co mialbym
    sugerowac?
    Istotnie token jest bezpieczniejszy - chociaz nie wierze, ze 240 zl rocznie
    to cena usprawiedliwiona.
    TANy spokojnie zabezpieczaja dostep do konta, a tokeny maja chyba byc
    chwytem marketingowym - ze mamy..

    Ale piszac "bezpieczenstwo" nie mialem bynajmniej zamiaru czegos zarzucac!

  • 5. Data: 2002-02-21 05:24:43
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    > Ale piszac "bezpieczenstwo" nie mialem bynajmniej zamiaru czegos zarzucac!

    ok ok, szczerze mowiac mialem cicha nadzieje dowiedziec sie o jakichs
    konkretniejszych roznicach miedzy stopniem zabezpieczenia
    listami hasel a tokenami, tym bardziej ze co bank to inny sposob
    stosowania tokena (Pekao SA, PKO BP, Lukas...) :-)

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 6. Data: 2002-02-21 10:58:39
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    >Daja TANy - czyli haskla jednorazowe, jesli nie lubisz placic za
    >"bezpieczenstwo" :)
    >W sumie maja pelno kasy, nie wydali praktycznie nic na system (importowany
    >od siebie), wiec...

    Pudło ;-), poczytaj przedostatni chyba numer Computerworld'a, Solo powstało
    całkowicie w Polsce