  • 1. Data: 2002-02-20 23:17:40
    Temat: Lider e-bankowosci - jaka prawda?
    Od: "Duch" <a...@p...com>

    Wedlug Rzeczypospolitej i Inteligo:

    Liczba klientow indywidualnych
    korzystających z internetowych
    kont osobistych:

    1. BZ WBK 136 tys
    2. Inteligo 107 tys
    3. mBank 95 tys

    Wydaje mi sie ze mBank ma wiecej klientow, gdzies czytalem....
    Jak jest?

  • 2. Data: 2002-02-20 23:36:30
    Temat: Re: Lider e-bankowosci - jaka prawda?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Liczba klientow indywidualnych
    > korzystających z internetowych
    > kont osobistych:
    >
    > 1. BZ WBK 136 tys
    > 2. Inteligo 107 tys
    > 3. mBank 95 tys

    BZ WBK - udostepnia pasywny dostep do konta - czyli np historia rachunku
    itp - stad tak duzo rachunkow.
    Inteligo ma tyle rachunkow a tym samym klientow - problem byl kiedys nie
    wiem jak teraz z kontami martwymi + bedacymi w trakcie otwierania.
    mBank ma 210 tys prowadzonych rachunkow - ale to na tej zasadzie - ze
    praktycznie kazdy ma eMaxa + eKonto

    Jednak jak mozna wierzyc niektorym informacjom....

    "Konto Inteligo można zakładać od początku maja ubiegłego roku. W ciągu
    dziewięciu miesięcy działalności Inteligo pozyskało blisko 130 tys. klientów
    i zgromadziło 330 mln zł depozytów."
    http://biznes.onet.pl/4,461630,wiadomosci.html

    RBE podaje dane o mBanku 150 tys klientow w grudniu 2001.... Wiec tez dibali
    wiedza jak to jest.

    Ogolnie nikt sie do niczego nie chce przyznac....

    Mozna tez robic rantingi w ilosci kasy na jednego klienta - gdzie chyba
    liderem jest bezapelacyjnie VWBank??

  • 3. Data: 2002-02-21 09:18:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    > BZ WBK - udostepnia pasywny dostep do konta - czyli np historia rachunku
    > itp - stad tak duzo rachunkow.

    A czy to czasem nie jest tak, ze BZ WBK udostepnia ten dostep dla 136tys
    rachunkow, ale nie podaje jaki procent uzytkownikow z tego korzysta.

> [...]
    > wiem jak teraz z kontami martwymi + bedacymi w trakcie otwierania.
    > mBank ma 210 tys prowadzonych rachunkow - ale to na tej zasadzie - ze

    Podobno ok. polowy klientow mBanku ma oba rachunki

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-02-21 09:21:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czy to czasem nie jest tak, ze BZ WBK udostepnia ten dostep dla 136tys
    > rachunkow, ale nie podaje jaki procent uzytkownikow z tego korzysta.

    Nie wiem.
    Swoja droga - np. KB moze stac sie z dnia na dzien liderem - wystarczy ze
    wszystkim da opcje pasywnego przegladania informacji o swoim koncie :)

  • 5. Data: 2002-02-21 11:01:28
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > A czy to czasem nie jest tak, ze BZ WBK udostepnia ten dostep dla 136tys
    > rachunkow, ale nie podaje jaki procent uzytkownikow z tego korzysta.

    To nie jest do końca tak. mBank ma jakieś 120-150 tyl klientów, tylko że nie
    wszyscy mają uruchomiony dostęp do rachunku przez internet ( a o takich
    chodzi w tym zestawieniu).

    J.

  • 6. Data: 2002-02-21 21:33:50
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl>

    witam,

    Nawet gdyby chcial, to by nie mogl... Tylko czesc oddzialow KB jest
    podlaczona do centralnego systemu.

    pozdr.

    Michal.

  • 7. Data: 2002-02-21 22:01:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nawet gdyby chcial, to by nie mogl... Tylko czesc oddzialow KB jest
    > podlaczona do centralnego systemu.

    Na razie, zobaczymy pozniej :)
    Bo w tym momencie - to 10 na krzyz w calej Polsce i robia wielkie halo...
    a jak chcialem zalozyc kolo siebie - to nie wiem moze za 2 tygodnie moze za
    miesiac...

  • 8. Data: 2002-02-21 22:59:11
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Thu, 21 Feb 2002 10:18:12 +0100, "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>
    wrote:

    >A czy to czasem nie jest tak, ze BZ WBK udostepnia ten dostep dla 136tys
    >rachunkow, ale nie podaje jaki procent uzytkownikow z tego korzysta.

    WBK to zawsze byl liderem bankowosci internetowej, nawet jak jej
    jeszcze nie mial :-)))
    Zawsze smieszylo mnie ile to oni maja tysiecy uzytkownikow, a
    udostepniali jedynie wglad na konto. IMHO das ist keine internet
    banking :-)
    Tak wiec mozna podejrzewac, ze i obecnie znaczna czesc klientow ma
    tylko opcje pasywna. W to wchodzi tez pare tysiecy uzytkownikow kart
    kredytowych (za to akurat bardzo WBK chwale).

    PGR

  • 9. Data: 2002-02-21 23:13:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zawsze smieszylo mnie ile to oni maja tysiecy uzytkownikow, a
    > udostepniali jedynie wglad na konto. IMHO das ist keine internet
    > banking :-)

    W strikte tego slowa znaczeniu jest (pomijac co ma oznaczac prawdziwy
    internetowy bank - dostep tylko via inet - bez call-center ;).
    I wlasnie od czegos takiego datuje sie internet banking - pierwszym na
    swiecie byl Wells Fargo w maju 1995 roku.

  • 10. Data: 2002-02-21 23:21:00
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Thu, 21 Feb 2002 23:13:27 GMT, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >I wlasnie od czegos takiego datuje sie internet banking - pierwszym na
    >swiecie byl Wells Fargo w maju 1995 roku.

    No skoro Twoim zdaniem jest to internet banking to moze krok dalej -
    strona informacyjna WWW tez jest, a co!

    PGR