  • 1. Data: 2008-03-08 10:57:05
    Temat: Libor USD
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Może kredyty w dolarach zaczną być bardziej atrakcyjne, niż te we frankach?
    A gdyby jeszcze grac na zniżkę kursu amerykańskiej waluty
    http://waluty.wp.pl/wykresy_walut.html?rodzaj=6M&wal
    uta=USD&okres=2r&wykrtyp=IDX&ind=4&x=30&y=5
    JaC

  • 2. Data: 2008-03-09 19:18:42
    Temat: Re: Libor USD
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    666 wrote:

> [...]
    > http://waluty.wp.pl/wykresy_walut.html?rodzaj=6M&wal
    uta=USD&okres=2r&wykrtyp=IDX&ind=4&x=30&y=5

    Z tym graniem na zniżkę, to grać można, tylko czy się wygra?
    Osobiście ostatnio intensywnie myślę nad przewalutowaniem na $$$...
    Ale mam cykora, czy aby nagle dolek nie wystrzeli w górę, kiedy puszczą
    strachy na rynku.

  • 3. Data: 2008-03-19 13:56:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No zobacz, Libor 6M USD już znaacznie niższy niż CHF.
    Dla 3M i 1M różnica się co prawda zmniejsza.
    JaC

    -----