  • 1. Data: 2003-02-25 10:59:20
    Temat: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Nie wiem, czy to już było.

    Lukas już nie wydaje kart identyfikacyjnych dla posiadaczy kont. Wzamian
    wprowadzono szcześciocyfrowy kod PIN.
    Klient będzie identyfikowany za pośrednictwem dokumentu tożsamości, trzech
    cyfr z kodu PIN, ewenatualnie obsługa może zadać inne pytanie...

    Klienci, którzy posiadają karty identyfikacyjne będą musieli je zwracać i
    ustanowić szcześciocyfrowy PIN. Szczegóły klienci otrzymają listownie.

    za wyjątkowo niekometentną lukaslinią

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 2. Data: 2003-02-25 11:06:04
    Temat: Re: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3fihl$g5v$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Nie wiem, czy to już było.
    Chyba nie.

> [...]
    > Klient będzie identyfikowany za pośrednictwem dokumentu tożsamości,
    > trzech cyfr z kodu PIN, ewenatualnie obsługa może zadać inne

    Ale te cyfry bedzie sie wpisywalo do PIN pada, nie mowilo?

    > Klienci, którzy posiadają karty identyfikacyjne będą musieli je
    > zwracać i ustanowić szcześciocyfrowy PIN. Szczegóły klienci otrzymają
    > listownie.

    Dla niektorych moze byc to troche niewygodne.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-25 11:20:46
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Robert pisze:

    > Dla niektorych moze byc to troche niewygodne.

    Cholera! A ja miesiąc temu zapłaciłem 5 zeta za nową kartę :-(

  • 4. Data: 2003-02-25 11:27:24
    Temat: Odp: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    i mam isc do oddzialu? od wrzesnia nie bylem.... i mam przy tych co tylko na
    kawke przychodzic mowic swoj pin?
    wiem, ze losowe cyfry...ale na lukas linii tez pytaja o losowe (pozycje) a
    80% przypadkow pokazuje ze caly czas pytaja o te same...

    Brawo !!!
    rozumie , oszczednosci, ale odbieranie juz rozdanych kart??? chore
    moze jeszcze tokeny pozaieraja i rodadza jednorazowe hasla...?
    widac, swieza krew w lukasie... pro... (nie klientom)

  • 5. Data: 2003-02-25 15:01:13
    Od: Paweł <s...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
> [...]
    >
    > Klienci, którzy posiadają karty identyfikacyjne będą musieli je zwracać i
    > ustanowić szcześciocyfrowy PIN. Szczegóły klienci otrzymają listownie.

    Witam
    A co z tymi którzy niedawno zalożyli konto w Lukasie i jeszcze ani razu
    nie byli w placówce i nie mają karty identyfikacyjnej?.
    Czy muszę już teraz ustanowić sobie ten PIN czy mogę zaczekać aż życie
    zmusi mnie do wizyty w Lukasie i czy mam się spodziewać listu od nich? :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2003-02-25 15:23:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3g0hi$gg4$1@nemesis.news.tpi.pl, Paweł <s...@i...pl>:

> [...]
    > Czy muszę już teraz ustanowić sobie ten PIN czy mogę zaczekać aż życie
    > zmusi mnie do wizyty w Lukasie i czy mam się spodziewać listu od

    Ja mysle, ze sie nie spiesz i czekaj, az bedziesz musial pojsc - po co
    komplikowac?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-25 17:06:27
    Od: s...@p...onet.pl

    > Klienci, którzy posiadają karty identyfikacyjne będą musieli je zwracać i
    > ustanowić szcześciocyfrowy PIN. Szczegóły klienci otrzymają listownie.

    KART NIE TRZEBA ZWRACAĆ !!!

  • 8. Data: 2003-02-25 17:30:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > KART NIE TRZEBA ZWRACAĆ !!!

    Dlatego dopisałem: "za wyjątkowo niekompetentną lukaslinią" :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-02-25 17:31:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale te cyfry bedzie sie wpisywalo do PIN pada, nie mowilo?

    Cholera ich wie. Ale coś mówiła babka o "klawiaturce".

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-02-25 17:31:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy muszę już teraz ustanowić sobie ten PIN czy mogę zaczekać aż życie
    > zmusi mnie do wizyty w Lukasie i czy mam się spodziewać listu od nich? :)

    Ja bym poczekał. :-)

    PS sorki za link do FAQ pl.misc.telefonia.gsm w mojej stopce - czasem
    zapomnę go usunąć. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara