  • 21. Data: 2003-02-26 06:56:12
    Temat: Odp: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3gp25$7q3$...@t...icpnet.pl...

    > Zgadzam sie! Niepotrzebny balast wsrod bardziej uzytecznych kart. A nie
    > nosic i zabierac tylko przy planowanym wyjsciu do oddzialu tez klopotliwe.

    klopotliwe? gdyby oddzialow bylo wiecej to w lukasie zawsze wplacalbym kase
    bo nie musze podawac numeru rachunku, tylko okazac karte....
    a tak musze do detalisty latac i n iestety wpisywac numer konta itp... wtedy
    zawsze notowania lukasa rosly ...ale widac to przeszlosc...

    a jezeli trzymales karte w tej samej przegrodce co wszystkie lojalnosciowe
    to rzeczywiscie dla Ciebie byl to problem
    hehe

  • 22. Data: 2003-02-26 08:04:13
    Temat: Re: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Klienci, którzy posiadają karty identyfikacyjne będą musieli je zwracać i
    > ustanowić szcześciocyfrowy PIN.

    Nie będą musieli. Można będzie stosować zamiennie. Albo karta, albo dowód.
    No chyba, że dysponentka w moim oddziale nie była jeszcze doinformowana.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 23. Data: 2003-02-26 08:14:01
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Tak, ale sam podejrzany przez np. pracownika PIN bez karty nic mu nie dał.
    > Jak kart nie będzie, to zapamiętanie PINu przez nieuczciwego pracownika może
    > nieźle namieszać (prawda jak mi się ładnie paranoja rozwija ;)))) -skutek
    > czytania grupy ;) ) "Zwiedziłam" już prawie wszystkie (prócz jednego do
    > którego mi nie po drodze) oddziały Lukasa we Wrocławiu i niestety ludzie
    > siedzą Ci na plecach we wszystkich ;((
    bylas w placowce przy swiebodzkim? jest nowa i ztcp zawsze tam sa pustki
    i nie ma kto siedziec na plecach
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 24. Data: 2003-02-26 08:39:21
    Od: c...@p...onet.pl

    > Przeciez PINy sie i tak wpisywalo do kart ID, tyle ze 4-cyfrowe.
    > Ja nie mam klopotu z zaslonieciem klawiatury. A jak masz ludzi za plecami i
    > Cie to denerwuje, to moze sprobuj zmienic oddzial?
    >
    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
    > macie racje chlopaki,to troche drzniace jak ktos wychyla ci sie zza
    ramienia,ale to nic...musialem cos napisac,bo mam informatyke i zadanie takie
    dostalem.powodzenia w siedzeniu na niewygodnych fotelach w poczekalni
    lukassa........

  • 25. Data: 2003-02-26 11:10:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    RobertS wrote:

    > bylas w placowce przy swiebodzkim? jest nowa i ztcp zawsze tam sa
    > pustki
    > i nie ma kto siedziec na plecach

    Tam jeszcze nie byłam - dzięki za informację. Dzisiaj się tam przejdę w
    ramach zwiedzania oraz wpłacenia gotówki ;))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-02-26 13:27:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości

    > klopotliwe? gdyby oddzialow bylo wiecej to w lukasie zawsze wplacalbym
    kase
    > bo nie musze podawac numeru rachunku, tylko okazac karte....

    Wystarczyło podać dowód osobisty do wpłaty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 27. Data: 2003-02-27 02:08:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    A dlaczego nie niebieskiego, albo zielonego? Chodzi o Twój ulubiony
    kolor, czy raczej o "monochromatyczność" tej karty?

    IMVHO raczej chodzi o względy marketingowe - jeśli karta jest kolorowa i
    jaskrawa, to łatwiej rzuca się w oczy w portfelu i częściej ją wyciągasz
    do płacenia. Ale to tylko moje domysły, mogę się mylić.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 28. Data: 2003-02-27 06:57:08
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    > kase
    >
    > Wystarczyło podać dowód osobisty do wpłaty.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara
    > w...@p...onet.pl; 0501950782

    nie zrozumiales mnie, w innym banku/agencji tego banku musze znac swoj numer
    konta, w lukasie nie i to sobie chwale
    a latwiej mi z portfela wyjac karte niz dowod i mase roznych
    legitymacji/dokumentow

  • 29. Data: 2003-02-27 14:59:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    numer
    > konta, w lukasie nie i to sobie chwale
    > a latwiej mi z portfela wyjac karte niz dowod i mase roznych

    Ja tam mam dowód w formacie tejże karty, a jest on kilka kart obok kart
    płatniczych i identyfikacyjnych. :-)
    Więc mnie to generalnie jest obojętne, a tak przynajmniej nie będę musiał
    nosić dodatkowej karty Lukasa. Po prostu jej funkcję przejmie dowód
    osobisty. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara