  • 11. Data: 2003-11-29 16:09:46
    Temat: Re: .FALSE. nt.
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq8gj2$mjp$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:bq8a86$98h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >

    > Nieprawda.

    Zakładam, że pracownik LUKASA ... tam zawsze na 080x wszyscy mówią co innego

    Niestety praktyka bywa inna ... I taka też była tym razem.
    Nie dało się zrealizować z datą wczorajszą tychże przelewów , które chciałem
    porobić ... Dziś je zrobiłem ...

    Jak chciałeś przelać 3000 PLNJ mając na koncie 10 PLN ?

    Zresztą ... usłyszę pewnie odpowiedź : Dałbym radę ...

    SP

  • 12. Data: 2003-11-29 16:13:33
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqagh1$9lv$...@a...news.tpi.pl,
> [...]
    >
    > Jak chciałeś przelać 3000 PLNJ mając na koncie 10 PLN ?
    >
    > Zresztą ... usłyszę pewnie odpowiedź : Dałbym radę ...

    Ale co ty wypisujesz? Przeciez sam twierdziles, ze wystarczajace srodki na
    koncie byly tylko nie dzialala aktualizacja w kanale internetowym.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-29 16:30:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqagh1$9lv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zakładam, że pracownik LUKASA ... tam zawsze na 080x wszyscy mówią co
    innego

    Co niby zakładasz ???

    > Niestety praktyka bywa inna ... I taka też była tym razem.

    Nosz kurde, nie ucz ojca dzieci robić.

    > Nie dało się zrealizować z datą wczorajszą tychże przelewów , które
    chciałem
    > porobić ... Dziś je zrobiłem ...
    > Jak chciałeś przelać 3000 PLNJ mając na koncie 10 PLN ?

    Zdecyduj się ile masz na tym koncie w końcu. 10 PLN czy 3000 PLN. Jeśli 3000
    PLN, to zrobisz przelew na 3000 PLN, obojętnie, czy masz aktualizację, czy
    nie.

    LUKASa używam TYLKO jako interfejs do inteligo/VWBD. Nie aktualizuję salda,
    robię przelew na kwotę taką, którą wpłaciłem. ZAWSZE system się drze, że
    kwota przewyższa dostępne środki, ale ostrzega i PRZYJMUJE przelew.

    Amen.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-11-29 16:42:25
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bqagh1$9lv$...@a...news.tpi.pl,

    > twierdziles, ze wystarczajace srodki na
    > koncie byly tylko nie dzialala aktualizacja w kanale >internetowym.

    Zgadzam się ... Ale KANAŁ ich nie widział, przez co nie mógł nimi dysponować
    ... a wedle mej interpretacji Twojej wypowiedzi wynikało
    następujące stwierdzenie :

    Mimo , że KANAŁ ich nie widzi ... to może nimi dysponować ...

    I moja odpowiedź na takowe stwierdzenie brzmi => Jesteś w błędzie ... Nie
    wiem na czym opierasz swoje stwierdzenie, bo ja na praktycznym zastosowaniu

    SP

  • 15. Data: 2003-11-29 16:49:16
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > Nosz kurde, nie ucz ojca dzieci robić.

    Póki co mowa o dostępie do konat Lukasa przez internet ...

    Nie staram się nikogo czegokolwiek uczyć, prowadzenie edukacyjnych zajęć to
    nie moja silna strona.
    POo prostu - co wiedże spotyka się z olbrzymim niedowierzeniem - stwierdzam,
    że E-LUKAS nie widząc środków nie może nimi dysponować ... co jest moim
    zdaniem bardzo logiczne ...

> [...]
    3000
    > PLN, to zrobisz przelew na 3000 PLN, obojętnie, czy masz aktualizację, czy

    No nie podejrzewałem , że zasobność mojego konta ma tu jakiekolwiek
    znaczenie ...

    Czy duża jest różnica pomiędzy sytuacją ... :
    a) E-Lukas widzi 10 zł , ja mam na koncie 1000 (bądź 3 000 w zależności od
    natchnienia w wymyślaniu przykładu)

    b) E-Lukas widzi 345,74 , ja mam na koncie 19 365,25

> [...]
    > robię przelew na kwotę taką, którą wpłaciłem. ZAWSZE system się drze, że
    > kwota przewyższa dostępne środki, ale ostrzega i PRZYJMUJE przelew.

    W przypoadku , który omawiam, nie było takiej syt, dowiedziałem się, że nie
    mogę zrealizować przelewu na 4 000 z powodu brsaku środków ( a raczej z
    powodu niewidzenia ich przez E-Lukas) ...

    Wybacz, że było tak ... obiecuję więcej nie dyskutować na ten temat. Jeśli
    zdaży mi się podobna syt w przyszłości , powiem sobie : Stasio ... co ty
    pieprzysz ... nie ucz ojca dzieci robić .. mówili , że jest inaczej to
    naparzaj w klawisze ...i ślij przelewy.

    > Pozdrawiam,

    Rówież ;)
    SP

  • 16. Data: 2003-11-29 17:00:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqain0$ikp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > mogę zrealizować przelewu na 4 000 z powodu brsaku środków ( a raczej z
    > powodu niewidzenia ich przez E-Lukas) ...

    W jaki sposób system e-banku Ci to zakomunikował? Bo ja obawiam się, że Ty
    komunikat o tym, że kwota operacji przekroczyła środki dostępne,
    potraktowałeś jako odmowę zrealizowania zlecenia.

    Bo w sumie komunikat ten jest duży, czerwony [nie wymyślać więcej ;-)] i
    można pomysleć, że faktycznie nic z tego, bo środków jest za mało. Ale mimo
    to można zaakceptować wybór i przelew pójdzie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-11-29 17:09:39
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

> [...]
    mimo
    > to można zaakceptować wybór i przelew pójdzie...

    Przyznałbym rację ... ale jest "ALE" ;) (jakże mogło być inaczej ;) )

    Załóżmy , że wada wzroku , którą defacto posiadam, spowodowała błędną
    interpretację zapisu jaki ujawił się mej sfrustrowanej personie ...
    Jak wiemy, rzecz działa się wczoraj ...
    Mamy dzięki bogu już "dzisiaj" ;)
    Gdyby było jak mówisz ... Przelew , o który się rozchodzi poszedłby ...
    Prawda ?
    A tu zonk ...
    Dziś nie miałem go ani w przelewach "w trakcie realizacji" , również nie
    było go w przelewach "zrealizowanych"
    Znalazł się w grupie "odrzuconych".
    Wykonałem ten przelew jak i pozostałe w dniu dzisiejszym ... Mimo tego, że
    nadal jest kłopot z aktualizacją E-Lukas już widział te pieniążki ;)(Hmmm
    swoją drogą poznałem już przyczynę - powiem tylko , że do końca grudnia
    uciekam prewencyjnie z Lukasa, a potem może wrócę w okolicy kwietnia bo za
    dużo powodów do narzekania nie mam. P.S. - przyczynę poznałem nie na
    infolini ;-) ).

    Pozdrawiam

    SP

  • 18. Data: 2003-11-29 17:14:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqajt7$nbo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Gdyby było jak mówisz ... Przelew , o który się rozchodzi poszedłby ...
    > Prawda ?

    Nie! Bo dopiero trzeba ponownie zatwierdzić.

    > A tu zonk ...
    > Dziś nie miałem go ani w przelewach "w trakcie realizacji" , również nie
    > było go w przelewach "zrealizowanych"
    > Znalazł się w grupie "odrzuconych".

    Aaaa... To zmienia postać rzeczy. :-)

    Znaczy: faktycznie coś było nie tak. Nie wiem po co ja głupi broniłem
    LUKASa. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-11-29 17:15:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > Znalazł się w grupie "odrzuconych".

    Aaaa... To zmienia postać rzeczy. :-)

    Znaczy: faktycznie coś było nie tak. Nie wiem po co ja głupi broniłem
    LUKASa. Raz to zrobiłem i już źle na tym wyszedłem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 20. Data: 2003-11-29 17:26:59
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > Znaczy: faktycznie coś było nie tak. Nie wiem po co ja głupi broniłem
    > LUKASa. Raz to zrobiłem i już źle na tym wyszedłem.

    Tego nikt nie wie ;)
    Dla pocieszenia powiem, że właśnie przeżywam " Pobieranie aktualnego stanu
    konta." (A masz cytatem ... co by nie było ;) )
    Co jakiś czas zmienia się to na czerwone literki (małe) ... i pisze , że
    zajęty ;) Może na andrzejki poszedł jakieś ;)
    Ehhh... Ale lokaty 2 jeszcze udało mi się założy ... Na dziś koniec
    obserwowania tegoż wspaniałego serwisa ...

    Pozdrawiam
    SP