  • 11. Data: 2002-03-06 20:24:14
    Temat: Re: LG - rozne takie
    Od: "bb" <b...@w...pl>

    > Przygladajac sie swojemu kodoi nie stwierdzilem jakichkolwiek brakow w
    > dolnej linii. Juz pewnie drukarke naprawili :))))
    ======
    Braki maja to do siebie, ze ich nie widac ;)
    Kazda litere z hasla porownaj z ta sama litera nadrukowana w innym miejscu
    na wydruku. Tylko wtedy mozesz powiedziec ze wszystko jest ok.
    Ogladalem to z 8 razy i nie widzialem bledu, zauwazylem za 9-tym :)

    bb

  • 12. Data: 2002-03-06 20:32:42
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Nie to, żebym się czepiał. Ale wystarczy jedno stwierdzenie. Albo "na
    > skutek", albo "w skutek". ;-)

    ...albo "wskutek" ;))

  • 13. Data: 2002-03-06 20:33:10
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Nie to, żebym się czepiał. Ale wystarczy jedno stwierdzenie. Albo "na
    > skutek", albo "w skutek". ;-)

    ...albo "wskutek" ;))

  • 14. Data: 2002-03-06 21:10:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a) nie sa sprawdzane dostepne srodki
    > b) nie sa blokowane dostepne srodki i sobie moge stac przy bankomacie i
    > wyplacac np. po 300 zeta (bo tyle np. mam na koncie) nieskonczenie wiele
    > razy ??

    Mylisz sie... Kazda wyplata zostanie odnotowana przez PolCard i o kazda
    wyplate zostanie pomniejszony online dostepny limit [w PolCardzie]. Dane do
    LG sa przesylane co pewien czas i tylko w dni robocze.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 15. Data: 2002-03-06 21:10:42
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    > A aktywowałeś nowe hasła ? Bez tego ani rusz.

    Aktywowalem nowe hasla (wyszedl komunikat, ze trzeba zadzwonic to
    zadzwonilem....)

    > A czy przypadkiem kolega nie wypłacał pieniędzy w niedzielę ? W dni
    robocze
    > pieniądze są blokowane natychmiast.

    Bylo to w niedziele. Ale czy to oznacza, ze:

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-03-07 07:49:18
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ...albo "wskutek" ;))

    Słusznie. :-)

    Pzdr
    kriskel

  • 17. Data: 2002-03-07 08:43:12
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Mylisz sie... Kazda wyplata zostanie odnotowana przez PolCard i o kazda
    > wyplate zostanie pomniejszony online dostepny limit [w PolCardzie]. Dane do
    > LG sa przesylane co pewien czas i tylko w dni robocze.

    Z bankomatu może i nie wypłacę, ale przelew mógłbym zrobić...

    Pozdrawiam
    Soren