  • 1. Data: 2002-03-05 21:04:05
    Temat: KRADZIEZ KARTY - ZASTRZEŻENIA KART W PEKAO SA
    Od: <m...@p...com.pl>

    Mam dosc powazny problem. Skradziono mi karte Mastercard i do chwili jej
    zastrzezenia sprawcy wykonali operacje bezgotwkowe na ponad 10 000 PLN. Niestety
    zorientowalem sie dopiero nastepnego dnia rano (karta zostala skradziona
    wieczorem poprzedniego dnia). Konto mam w Pekao SA i bank ponosi
    odpowiedzialnosc na 1 godz. przed zgloszeniem utraty karty. Takze jestem do tylu
    10 000 PLN. Zlozylem prosbe o reklamacje na podstawie weryfikacji wzorw podpisow
    - reklamacje do Centrum Kart i Czekow Banku Pekao SA. Maja chyba ok. 3 miesiecy
    na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie jednak Bank robi na moim konci debet od
    ktorego leca odsetki i domaga sie splaty zadluzenia. Nie wiem co dalej robic.
    Jak zaczne wszystko splacac to potem moze to tak jak bym sie z tym pogodzil.
    Moze ktos mial podobny problem lub slyszal jak sie takie sprawy rozwiazuje.

  • 2. Data: 2002-03-06 08:50:13
    Temat: Re: KRADZIEZ KARTY - ZASTRZEŻENIA KART W PEKAO SA
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pogodzil.
    > Moze ktos mial podobny problem lub slyszal jak sie takie sprawy

    z tego co wiem, raczej nie płać - będą cię straszyć, ale tak na prawdę to
    ich problem, bo to ich karta
    niedawno był na ten temat artykuł w expanderze

    jeśli spłacisz, to później odzyskanie kasy od złodzieja będzie Twoim
    problemem, a nie banku

    więc próbuj negocjować z bankiem, ale raczej staraj się nie spłacać całości
    zadłużenia

    pozdrawiam i życzę powodzenia
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-03-06 10:06:32
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Ehh..
    Cały urok kary... , w portfelu nigdy byś 10kzł nie nosił, a taki mały
    niepozorny plastik, i tyle może człowiekowi nerwów napsuć. Pewnie to była
    jakaś wypukała karta ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-03-06 10:08:16
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Sorki ale jeszcze się chyba nie obudziłem ;-) (Mastercard)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-03-06 11:54:07
    Od: <m...@p...com.pl>

    Dzieki za odpowiedz. Chetnie przejrzalbym ten artykul w expanderze. pamietasz
    moze kiedy to bylo.
    Pozdrawiam
    Martin

  • 6. Data: 2002-03-06 13:41:19
    Temat: karty w y p u k a ł e...
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    > jakaś wypukała karta ?
    a są również karty w y p u k a ł e?
    Cóś takiego!
    And

  • 7. Data: 2002-03-06 15:24:29
    Temat: Re: karty w y p u k a ł e...
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "B.Andersson" <t...@m...pl> wrote in message
    > a są również karty w y p u k a ł e?
    > Cóś takiego!

    Czepiasz się.

    Jakbyś położył się spać o 5:30 i wstał o 10 to też by ci się mogło
    pomerdać ;-)

    Kamil
    c...@h...pl