  • 1. Data: 2003-04-24 13:29:52
    Temat: Kursy walut w Chorwacji
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Potrzebuję namiary na jakąś chorwacką stronę z ichnim kursem Euro - kto
    pomoże? Chcę obadać, czy warto kupować Euro w Polsce i tam je rozmienić.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2003-04-24 13:36:40
    Temat: Re: Kursy walut w Chorwacji
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Poradziłem sobie ;) http://www.hnb.hr/tecajn/etecajn.htm
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2003-04-24 18:34:01
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał w

    > Poradziłem sobie ;) http://www.hnb.hr/tecajn/etecajn.htm

    Miej na uwadze, że banki bardzo często do podanych kursów doliczają
    sobie prowizję w granicach 1-3%.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-04-24 18:45:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b89an5$rou$1@atlantis.news.tpi.pl> Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > Miej na uwadze, że banki bardzo często do podanych kursów doliczają
    > sobie prowizję w granicach 1-3%.

    No właśnie, ale wybierając z bankomatu nie mam tego problemu. Ogólnie
    chyba korzystniej wychodzi kartą - na mojej VE mam 3% prowizji?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2003-04-25 06:20:10
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    W ubiegle wakacje bylem w Chorwacji i z doswiadczenia wiem ze najlepiej
    oplaca sie wybierac ichnia walute bezposrednio z bankomatu tam.
    Jesli kupisz Euro u nas i tam zamienisz na Kuny to tracisz na podwojnym
    przeliczaniu.
    I absolutnie zadnego kupowania Kun w Polsce!!!!!!!!!!!!

    .

  • 6. Data: 2003-04-25 09:32:46
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Darek <g...@p...fm> napisał w

    > W ubiegle wakacje bylem w Chorwacji i z doswiadczenia wiem ze
    > najlepiej oplaca sie wybierac ichnia walute bezposrednio z bankomatu
    > tam.

    Wcale nie jestem o tym przekonany. Wybierając gotówkę z bankomatu
    płacisz 3% prowizji, a potem jeszcze Visa oraz Twój bank wycinają Cię na
    przeliczeniach (każde z osobna).

    > Jesli kupisz Euro u nas i tam zamienisz na Kuny to tracisz na
    > podwojnym przeliczaniu.

    Zależy gdzie dokonujesz transakcji. Ja w Krakowie zawsze kupuje w
    kantorze, który ma widełki nie więcej niż 1%, a z kolei w Chorwacji
    kantory często mają kurs korzystniejszy od bankowego. Poza tym prywatne
    kantory (w odróżnieniu od banków) nie pobierają żadnej prowizji.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-04-25 11:34:36
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Wcale nie jestem o tym przekonany. Wybierając gotówkę z bankomatu
    > płacisz 3% prowizji, a potem jeszcze Visa oraz Twój bank wycinają Cię
    na
    > przeliczeniach (każde z osobna).

    Skąd wytrzasnąłeś te 3%?
    Dla VE Millennium jest to 3,5 zł. od transakcji. Kurs także będzie
    korzystniejszy niż kombinacje kantorowe.

  • 8. Data: 2003-04-25 14:22:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> napisał w

    Choćby BZWBK - patrz: http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    > Dla VE Millennium jest to 3,5 zł. od transakcji.

    Bo pewnie bank rżnie Cię na czymś innym :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 9. Data: 2003-04-25 14:37:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeliczaniu.
    > I absolutnie zadnego kupowania Kun w Polsce!!!!!!!!!!!!

    W pelni sie zgadzam - wyciagniecie z bankomatu wychodzi taniej niz zakup w
    Polsce (zalezy tylo jaka karte sie ma :)) Swoja opinie opieram na podstawie
    wyciagniecie kun za pomoca Citi Maestro

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-04-25 14:45:02
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    Z tego co pamiętam Chorwaci wymieniają złote na kuny bez problemu. Tak
    przynajmniej było 3 lata temu.

    Piotrek