  • 1. Data: 2008-09-01 06:37:40
    Temat: Jakas dobra karta typu charge ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy oprócz pkobp jeszcze możecie polecić jakąś dobrą embosowaną kartę typu charge, ze
    sporym limitem łatwym do uzyskania?
    Potrzebna m.in. przy wypożyczaniu samochodu na lotniskach.
    Kredytówka niechętnie, bo wchodzi w bik, a debetówka też nie, bo po co tyle na
    rachunku zamrażać.
    THX

  • 2. Data: 2008-09-01 08:25:37
    Temat: Re: Jakas dobra karta typu charge ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    > Potrzebna m.in. przy wypożyczaniu samochodu na lotniskach.
    > Kredytówka niechętnie, bo wchodzi w bik, a debetówka też nie, bo po co tyle na

    pekao sa, visa classic

  • 3. Data: 2008-09-01 08:38:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Wrz, 08:37, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    > Potrzebna m.in. przy wypożyczaniu samochodu na lotniskach.
    > Kredytówka niechętnie, bo wchodzi w bik, a debetówka też nie, bo po co tyle na

    Diners Club - embosowana karta, limit spory, na dzień dobry minimum 15
    000 PLN, z łatwością uzyskania trochę gorzej. Ale skoro piszesz, że
    potrzebujesz jej głównie przy wypożyczeniu samochodu na lotniskach to
    znaczy, że latasz dużo i dla Ciebie jako członka programu Miles and
    More nie powinno być problemu z usyskaniem karty. Dla osób ze statusem
    FTL i SEN stosowana jest uproszczona procedura.

  • 4. Data: 2008-09-01 12:38:57
    Od: k...@o...pl

    On 1 Wrz, 10:38, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > znaczy, że latasz dużo i dla Ciebie jako członka programu Miles and
    > More nie powinno być problemu z usyskaniem karty.
    Być może wiesz to z innych źródeł, w każdym razie sam fakt "częstego
    latania" nie oznacza jednocześnie bycia częstym klientem Star Alliance
    lub innych linii stowarzyszonych z nimi. Choć fakt jest to najbardziej
    popularny program.

  • 5. Data: 2008-09-01 15:59:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Podejrzewam, że roczny koszt może zjeść korzysci.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-09-01 16:19:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g9h3e2$ei2$1@news.wp.pl...
    > Podejrzewam, że roczny koszt może zjeść korzysci.
    > JaC

    W tej chwili jest za 0 :). Sam wzialem, ale nie jestem pewien czy aby w BIKu
    nie jest pokazywana. Za jakis czas wezme raport to sie przekonam.

    Jako chyba jedyna juz karta w Polce chodzi czasami bez autoryzacji (w POSach
    Polcardu).

    MK

  • 7. Data: 2008-09-01 16:28:05
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A to konkretnie skąd?
    Tę z Lotu?
    I dokąd przychodzi obciążenie?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-09-01 19:56:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...
    ze
    sporym limitem łatwym do uzyskania?

    >pekao sa, visa classic

    A to nie jest wypukła debetówka? Ale skoro samochód wypożyczą...
    Arek

  • 9. Data: 2008-09-01 20:34:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > sporym limitem łatwym do uzyskania?
    >
    > A to nie jest wypukła debetówka? Ale skoro samochód wypożyczą...
    > Arek

    wypukła debetówka.
    wie o tym bank i ty
    wszedzie przechodzi jako kredytowa.

  • 10. Data: 2008-09-01 20:44:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g9h54a$fda$1@news.wp.pl...
    >A to konkretnie skąd?
    > Tę z Lotu?
    > I dokąd przychodzi obciążenie?
    > JaC

    Co skad? Mam lotowska. Przychodzi wyciag jak dla normalnej karty kredytowej.
    Roznica jest taka, ze trzeba ja w calosci splacic w okreslonym dniu. Nie
    jest to karta 'obciazeniowa' ale karta 'z odroczonym terminam platnosci'.
    Oba typy sa okreslane jako 'charge'.

    MK