  • 101. Data: 2004-02-16 11:46:49
    Temat: Re: Kontakty osobiste w rzeczywistosci z rodzina Bolanowskich
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0qa9l$ajj$...@i...gazeta.pl,
    Kamil Jońca <k...@g...pl>:

    > [....]
    >
    > Eeee, a to nie o jakąś budkę z kebabem chodziło?
    > KJ

    Nasienie ludzkie "dodawali" ;) do sosów w Sphinxie przy Sw. Marcinie w
    Poznaniu - ale pewnie nie tylko tam. Nie powiem, jaki to ma zwiazek z
    tematem watku, ale o dziwo pewien niebezposredni ma ;)

    --
    Robert

  • 102. Data: 2004-02-16 12:41:41
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    RobertSA wrote:

    > Nasienie ludzkie "dodawali" ;) do sosów w Sphinxie przy Sw. Marcinie w
    > Poznaniu - ale pewnie nie tylko tam. Nie powiem, jaki to ma zwiazek z
    > tematem watku, ale o dziwo pewien niebezposredni ma ;)

    Hehe, akurat W.B. był bez rodziny ;-)))
    --
    luzyta

  • 103. Data: 2004-02-16 15:14:05
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-16 12:36, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Dentarg na
    szkoleniu ;) wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > No cóż u nas w największym makśmieciu po badaniu szejka jaki wypiła klientka
    > okazało się, że zawierał 7 rodzajów nasienia ... smacznego.

    Tak .. te bajki słszane były już w każdym miejscu ...

    Nazwę to propagandą osób, które danego miejsca nie lubią ..
    Gdybym miał wymienić (z tego co słyszałem) gdzie były słynne potrawy z
    nasienia , uniemożliwiłbym jedzenie ludziom poza domem w kilkudziesięciu
    miastach ...

    Ok ... Lubię takie z dodatkami ... I co mi zrobisz ? ;P

    Pozdrawiam
    EOT ;)
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 104. Data: 2004-02-17 20:47:33
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 16 Feb 2004 12:41:38 +0100, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    wrote:

    >[....]
    >Eeee, a to nie o jakąś budkę z kebabem chodziło?
    W budce z kebabem pewnie tez jest, ale tam to max ze 2 rodzaje, bo
    jest 2 sprzedawcow ... AFAIR coś w GW regionalnej pisali, a potem
    (szybciutko) sprawa ucichla i w GW dodawali kupony rabatowe do Mc ...
    LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 105. Data: 2004-02-17 20:57:27
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 16 Feb 2004 16:14:05 +0100, Stasio Podróżnik na L4
    <b...@p...o2.pl> wrote:

    >Tak .. te bajki słszane były już w każdym miejscu ...
    Wiesz w sumie GW nie jest dla mnie super autorytetem, ale było tak, że
    klientka zasłabła, zabrało ją chyba pogotowie (a na pewno przyjechało)
    i padło podejrzenie, że zarcie w McŚ było zatrute. Okazało się, że
    zatrute na szczęście nie było, ale był tam taki dodatek o jakim piszę.
    Opisane to było z rok temu w AFAIR GW lokalnej, a informacja była
    potwierdzona przez badacza zawartości ... zastanawia mnie tylko czemu
    sanepid tego G nie zamknal, ale pewnie pieniądze robią swoje ...

    >Nazwę to propagandą osób, które danego miejsca nie lubią ..
    Ja uczuciami nie darzę fastfoodów ... dawno temu się nawet mi zdarzało
    tam zjeść ...

    >Gdybym miał wymienić (z tego co słyszałem) gdzie były słynne potrawy z
    >nasienia , uniemożliwiłbym jedzenie ludziom poza domem w kilkudziesięciu
    >miastach ...
    Jakiś czas temu był w TV program o dodatkach i masz racje, wszędzie
    można dostać coś gratis ... wystarczy, że ktoś z obsługi ma zły dzień
    ;(.

    >Ok ... Lubię takie z dodatkami ... I co mi zrobisz ? ;P
    Mogę tylko życzyć smacznego ;)

    pzdr,
    Dentarg