  • 1. Data: 2004-01-21 07:17:58
    Temat: BPH Sezam; windows only? part2
    Od: "ahmed.mansour" <a...@a...za>

    Witam,
    Taki watek byl juz dwa dni temu.
    Ponawiam go i prosze o recenzje pod jakimi systemami op. udalo Wam sie
    przegladac system bankowy oraz podpisac i wyslac przelew.
    Jesli byl to linux to jaka przegladarka, jaka wersja javy i czy wymagala
    specjalnych ustawien.

    Pozdorwienia

  • 2. Data: 2004-01-21 12:25:58
    Temat: Re: BPH Sezam; windows only? part2
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2004 08:17:58 +0100, ahmed.mansour napisał(a):
> [...]
    > przegladac system bankowy oraz podpisac i wyslac przelew.
    > Jesli byl to linux to jaka przegladarka, jaka wersja javy i czy wymagala

    Pod linuxem, jak już wspominałem - działa doskonale zarówno pod Mozillą 1.5,
    jak i pod Operą 7.23. Java to java-sun-1.4.2_03-1. Jest pełna
    funkcjonalność, z podpisywaniem przelewów włącznie.

    A raczej była, bo dziś sezam nie działa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl