  • 1. Data: 2015-02-20 09:52:46
    Temat: Kultrularne podejście do klienta wyższego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak wyglada takie podejście -- wiadomo, więc ja opiszę swoje trzy podejścia do
    Wyższej Kultury TeMobilnej.

    Podejście: Można wpłacić na TeMobile, ale nie w niedzielę.
    Kolejne podejście: Można wpłacić za free na TeMobile, ale trzeba znać numer konta.
    Ostatnie podejście: Znając numer konta, można wpłacić na TeMobile, ale nie za
    free...

    Tak oto nosiłem się z makulaturą przez wiele dni... I taki miałem zysk z galeriowej
    WK.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-02-20 11:42:51
    Temat: Re: Kultrularne podejście do klienta wyższego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
> [...]
    > ale nie za free...
    >Tak oto nosiłem się z makulaturą przez wiele dni... I taki miałem

    Ale o co chodzi ?
    Opisujesz nam Wyzsze Kompetencje Biura Olewania Klienta ?

    Bo tak ogolnie to wiadomo ze banki w niedziele zamkniete, wplatomaty
    to nie jest usluga we wszystkich,
    Elixir w weekend nie dziala, Sorbnet kosztuje.

    T-alior oferuje zas kilka dodatkowych mozliwosci przelewu szybkiego.

    P.S. Kultura korporacyjna widac obowiazuje - kafelkowa strona, na
    ktorej tak samo trudno odszukac potrzebne dane, jak na T-mobile.

    J.

  • 3. Data: 2015-02-20 12:00:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54e70fb3$0$2170$6...@n...neostrada.pl

    > Ale o co chodzi ?

    O moje podejścia do wpłacenia makulatury.
    Próbowałem w Aliorze wpłacić na TM.

    > Bo tak ogolnie to wiadomo ze banki w niedziele zamkniete,

    Ale ten jest czynny -- i udziela informacji.

    > wplatomaty to nie jest usluga we wszystkich,

    Pewnie tak.

    > Elixir w weekend nie dziala, Sorbnet kosztuje.

    Jedno i drugie nie łyka makulatury.

    > T-alior oferuje zas kilka dodatkowych mozliwosci przelewu szybkiego.

    Ponoć tak.

    > P.S. Kultura korporacyjna widac obowiazuje - kafelkowa strona, na ktorej tak samo
    trudno odszukac potrzebne dane, jak na T-mobile.

    Mnie chodzi o to, że wpłacanie w Aliorze na TM zajęło mi wiele dni
    i zakończyło się niepowodzeniem, gdyż za każdym razem otrzymywałem
    zbyt skąpe informacje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-02-20 13:00:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 54e70fb3$0$2170$6...@n...neostrada.pl

    >Mnie chodzi o to, że wpłacanie w Aliorze na TM zajęło mi wiele dni
    >i zakończyło się niepowodzeniem, gdyż za każdym razem otrzymywałem
    >zbyt skąpe informacje.

    Dziwne rzeczy mowisz.
    Przychodzisz do Aliora, mowisz ze chcesz wplacic na konto, wlasne, w
    Alior Banku,
    podajesz nr ... no i tu sie moga zaczac schody :-)
    Z oplata, z "nie znamy pana konta" itp :-)

    Jak Alior to ksieguje i kiedy sie pojawia koncie ... ale zakladam ze
    najpozniej w poniedzialek to juz beda :-)

    P.S. W regulaminie TM
    0 zl - "Wpłata gotówki na rachunek własny w Placówce T-Mobile Usługi
    Bankowe"

    J.

  • 5. Data: 2015-02-20 14:59:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54e721e3$0$13861$6...@n...neostrada.pl

    > Przychodzisz do Aliora, mowisz ze chcesz wplacic na konto, wlasne,

    Tak, dokładnie tak.

    > w Alior Banku,

    w TeMobile.

    > podajesz nr ... no i tu sie moga zaczac schody :-)

    Schody były przed bankiem. Lekko ośnieżone.

    > Z oplata, z "nie znamy pana konta" itp :-)

    Konto do konta podobne.

> [...]

    > P.S. W regulaminie TM
    > 0 zl - "Wpłata gotówki na rachunek własny w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe"

    Próbowałem wpłacić w Aliorze na TM.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-02-20 15:38:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 54e721e3$0$13861$6...@n...neostrada.pl
    >Tak, dokładnie tak.

    >w TeMobile.

    Chcesz miec klopoty, to mowisz ze w TMobile.
    Jako swiadomy bywalec grupy zagladasz jednak do umowy, widzisz ze
    zawarta z Alior Bank, wiec mowisz ze masz konto w Aliorze :-)

    >Schody były przed bankiem. Lekko ośnieżone.

    >Konto do konta podobne.

    Jak ma nr banku i oddzialu taki sam, to tym bardziej :-)

    >Próbowałem wpłacić w Aliorze na TM.

    A wy panocku to chcieliscie makulature wplacic, czy w morde dostac ?
    :-)

    Wplata na konto "TM" w placowce TMUB jest darmowa,
    wplata na jedno z kont Aliora w placowce Aliora jest darmowa.

    Chcesz pieniadze wplacic, to wplacaj, plac i nie zadawaj glupich pytan
    :-)
    A potem ewentualnie reklamacje skladaj :-)

    Chcesz sie dowiedziec ile kosztuje, to pytaj wlasciwy organ banku,
    pisemnie :-)

    Wyzsza kultura chyba sie nie bardzo orientuje ile wynosi oplata w
    pozostalych przypadkach :-)
    ... a nie, w tabeli oplat wyraznie

    Opłata za wpłatę gotówki:
    a) na rachunek prowadzony w innym banku oraz
    b) na rachunek prowadzony na podstawie umowy zawartej z T-Mobile
    Usługi Bankowe oraz
    na rachunek w Banku przez osobę trzecią

    i dalej trzy przypadki - do wyzszej analizy :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-02-20 16:58:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54e746e8$0$2208$6...@n...neostrada.pl

    > Chcesz miec klopoty, to mowisz ze w TMobile.
    > Jako swiadomy bywalec grupy zagladasz jednak do umowy, widzisz ze zawarta z Alior
    Bank, wiec mowisz ze masz konto w Aliorze :-)

    Z reguły nie kłamię.

    > Jak ma nr banku i oddzialu taki sam, to tym bardziej :-)

    > A wy panocku to chcieliscie makulature wplacic, czy w morde dostac ? :-)

    W_mordę może zaczekać -- czas to pieniądz.

    > Wyzsza kultura chyba sie nie bardzo orientuje ile wynosi oplata w pozostalych
    przypadkach :-)
    > ... a nie, w tabeli oplat wyraznie

    Akurat WK niekoniecznie wie, co łączy TM z A.
    W celu poznania prawdy bankowej -- WK wykonała w mej obecności telefon. ;)

  • 8. Data: 2015-02-20 17:30:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 54e746e8$0$2208$6...@n...neostrada.pl

    >Z reguły nie kłamię.

    Przeciez nie klamiesz. Umowe masz z Aliorem, konto jest w Aliorze :-)

> [...]

    >Akurat WK niekoniecznie wie, co łączy TM z A.
    >W celu poznania prawdy bankowej -- WK wykonała w mej obecności

    Faktycznie WK, normalnie to w niedziele nie byloby gdzie zadzwonic :-)

    Dalej jest ciekawie:

    3.1 w Oddziale 0,5% min. 8 zł
    3.2 - w Placówce Partnerskiej (Agencji)
    3.2.1 - wpłata w wysokości 0,01 zł-230 zł(6
    od 0 zł do 2,30 zł
    3.2.2 - wpłata w wysokości powyżej 230,01 zł(6
    od 0 zł do 1%

    Odnosnik 6
    6 Opłata uzależniona od typu Placówki Partnerskiej (Agencji)

    No to ja sie nie dziwie ze WK sie musiala skonsultowac :-)

    Tak czy inaczej - placz i plac, zgodnie z umowa i cennikiem :-)
    Chyba ze dodatkowo posiadasz konto wyzszej jakosci :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-02-20 20:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54e7611d$0$1984$6...@n...neostrada.pl

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mc6sng$9ho$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > 3.2.1 - wpłata w wysokości 0,01 zł-230 zł(6
    > od 0 zł do 2,30 zł
    > 3.2.2 - wpłata w wysokości powyżej 230,01 zł(6

    Nie każda wizyta była w tym samym miejscu.

    > Odnosnik 6
    > 6 Opłata uzależniona od typu Placówki Partnerskiej (Agencji)

    No właśnie...

    > No to ja sie nie dziwie ze WK sie musiala skonsultowac :-)

    > Tak czy inaczej - placz i plac, zgodnie z umowa i cennikiem :-)

    Ani płakałem, ani płaciłem.

    > Chyba ze dodatkowo posiadasz konto wyzszej jakosci :-)

    Gdyby dali dobrą lokatę -- założyłbym.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'