    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultrularne podejście do klienta wyższego
    Date: Fri, 20 Feb 2015 15:38:23 +0100

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 54e721e3$0$13861$6...@n...neostrada.pl
    >Tak, dokładnie tak.

    >w TeMobile.

    Chcesz miec klopoty, to mowisz ze w TMobile.
    Jako swiadomy bywalec grupy zagladasz jednak do umowy, widzisz ze
    zawarta z Alior Bank, wiec mowisz ze masz konto w Aliorze :-)

    >Schody były przed bankiem. Lekko ośnieżone.

    >Konto do konta podobne.

    Jak ma nr banku i oddzialu taki sam, to tym bardziej :-)

    >Próbowałem wpłacić w Aliorze na TM.

    A wy panocku to chcieliscie makulature wplacic, czy w morde dostac ?
    :-)

    Wplata na konto "TM" w placowce TMUB jest darmowa,
    wplata na jedno z kont Aliora w placowce Aliora jest darmowa.

    Chcesz pieniadze wplacic, to wplacaj, plac i nie zadawaj glupich pytan
    :-)
    A potem ewentualnie reklamacje skladaj :-)

    Chcesz sie dowiedziec ile kosztuje, to pytaj wlasciwy organ banku,
    pisemnie :-)

    Wyzsza kultura chyba sie nie bardzo orientuje ile wynosi oplata w
    pozostalych przypadkach :-)
    ... a nie, w tabeli oplat wyraznie

    Opłata za wpłatę gotówki:
    a) na rachunek prowadzony w innym banku oraz
    b) na rachunek prowadzony na podstawie umowy zawartej z T-Mobile
    Usługi Bankowe oraz
    na rachunek w Banku przez osobę trzecią

    i dalej trzy przypadki - do wyzszej analizy :-)

    J.