eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKultrularne podejście do klienta wyższego › Kultrularne podejście do klienta wyższego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kultrularne podejście do klienta wyższego
    Date: Fri, 20 Feb 2015 09:52:46 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 14
    Message-ID: <mc6sng$9ho$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1424422448 9784 83.151.39.26 (20 Feb 2015 08:54:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Feb 2015 08:54:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610732
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak wyglada takie podejście -- wiadomo, więc ja opiszę swoje trzy podejścia do
    Wyższej Kultury TeMobilnej.

    Podejście: Można wpłacić na TeMobile, ale nie w niedzielę.
    Kolejne podejście: Można wpłacić za free na TeMobile, ale trzeba znać numer konta.
    Ostatnie podejście: Znając numer konta, można wpłacić na TeMobile, ale nie za
    free...

    Tak oto nosiłem się z makulaturą przez wiele dni... I taki miałem zysk z galeriowej
    WK.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1