  • 1. Data: 2015-02-18 13:49:10
    Temat: bezwarunkowo darmowe konto osobiste z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu
    Od: n...@p...pl

    podobno jeszcze istnieją takie konta

    szukam bezwarunkowo darmowego konto osobiste
    z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo
    darmowymi wypłatami z bankomatu...

    do jakiego banku mogę się udać?!

  • 2. Data: 2015-02-18 14:46:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-18 o 13:49, n...@p...pl pisze:
    > podobno jeszcze istnieją takie konta
    >
    > szukam bezwarunkowo darmowego konto osobiste
    > z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo
    > darmowymi wypłatami z bankomatu...
    >
    > do jakiego banku mogę się udać?!

    w smart banku coś takiego znajdziesz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-02-18 15:03:07
    Od: n...@p...pl

    doprecyzuję że

    > bezwarunkowo darmowymi wypłatami z bankomatu...

    niekoniecznie muszą oznaczać darmową wypłatę
    w każdym bez wyjątku bankomacie.

    mogą być darmowe tylko w bankomacie pkobp
    mogą być darmowe tylko w bankomacie bzwbk
    mogą być darmowe tylko w bankomacie euronet/biedronka

    natomiast konto musi być bezpłatne absolutnie
    bezwarunkowo (ani warunek wpływu wynagrodzenia
    ani warunek miesiecznej kwoty wynagrodzenia ani
    tym bardziej warunek salda nie są akceptowalne)

    odnośnie opłat za używanie debetówki zaakceptowałbym
    warunek dotyczący samej ilości transakcji bezgotówkowych
    o ile nie narzucanoby mi żadnej kwoty (nawet 100zł to
    stanowczo za dużo), mogę natomiast spokojnie wykonać
    nawet i 10 internetowych operacji kartą w miesiącu

  • 4. Data: 2015-02-18 15:31:04
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2015 04:49:10 -0800 (PST), n...@p...pl
    napisał(a):

    > podobno jeszcze istnieją takie konta
    >
    > szukam bezwarunkowo darmowego konto osobiste
    > z bezwarunkowo darmową kartą i bezwarunkowo
    > darmowymi wypłatami z bankomatu...
    >
    > do jakiego banku mogę się udać?!

    Meritum
    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/konta/konto-p
    roste.html
    T-Mobile
    http://www.t-mobilebankowe.pl/konto
    Smart Bank
    http://www.banksmart.pl/konta/smart-konto/

    Disclaimer: to, że w tej chwili nie ma tam opłat, nie świadczy o tym że
    za tydzień/miesiąc/rok nie zostaną wprowadzone.

    --
    Imka

  • 5. Data: 2015-02-18 16:16:49
    Od: n...@p...pl

    czym że poza tymi trzeba kontami nie mam już czego szukać w innych bankach?

  • 6. Data: 2015-02-18 16:22:31
    Od: n...@p...pl

    może teraz uda mi sie napisać poprawnie:

    czy dobrze zrozumiałem, że poza trzema kontami
    wymienionymi przez przedmówcę (TeDebile,Smart
    i Meritum) poszukiwania w innych bankach mogę
    sobie odpuścić?!

  • 7. Data: 2015-02-18 16:37:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 6...@g...co

    : czy dobrze zrozumiałem, że poza trzema kontami
    : wymienionymi przez przedmówcę (TeDebile,Smart
    : i Meritum) poszukiwania w innych bankach mogę
    : sobie odpuścić?!

    Załóż w Meritum z polecenia, odbierz 70 plnów i nie marudź.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-02-18 17:41:42
    Od: n...@p...pl

    > Załóż w Meritum z polecenia, odbierz 70 plnów i nie marudź.

    jaka firma kurierska obsługuje wnioski o otwarcie rachunku? (ja
    nie mam zaufania do "otwierania przelewem", wolę papierową umowę
    a w mojej mieścince wszystkie banki są niemerytoryczne)

    co trzeba zrobić, aby otworzyć "z polecenia"?

  • 9. Data: 2015-02-18 21:24:41
    Od: m...@g...com

    Otworzyc z tego linka: https://przejdzdomeritum.pl/P10674

  • 10. Data: 2015-02-18 21:57:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-18 o 16:22, n...@p...pl pisze:
    > może teraz uda mi sie napisać poprawnie:
    >
    > czy dobrze zrozumiałem, że poza trzema kontami
    > wymienionymi przez przedmówcę (TeDebile,Smart
    > i Meritum) poszukiwania w innych bankach mogę
    > sobie odpuścić?!

    a te trzy to za mało?

    --
    pozdrawiam