  • 1. Data: 2015-02-19 20:51:18
    Temat: Karta kredytowa bez opłat żadnych
    Od: k...@g...com

    Który bank ma w ofercie kartę kredytową bez żadnych opłat rocznych czy miesięcznych
    bez żadnych miesięcznych obrotów? Ma to być tylko karta awaryjna w przypadku kupienia
    coś od czasu do czasu w necie lub będzie leżeć w szufladzie.

  • 2. Data: 2015-02-19 21:39:45
    Temat: Re: Karta kredytowa bez opłat żadnych
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@g...com writes:

> [...]
    > miesięcznych bez żadnych miesięcznych obrotów? Ma to być tylko karta
    > awaryjna w przypadku kupienia coś od czasu do czasu w necie lub będzie
    KIS?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2015-02-19 21:41:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-19 o 20:51, k...@g...com pisze:
> [...]
    coś od czasu do czasu w necie lub będzie leżeć w szufladzie.

    mam taką z Citi, wystarczy zaznaczyć na wniosku, że nie interesuje Cię
    karta z opłatami

    mnie kartę wydali, zadzwoniłem i zapytałem o opłaty, kobita powiedziała,
    ze są a ja na to, że w takim razie rezygnuję...przełączyła mnie do kogoś
    innego i zostałem z opłat zwolniony (bez warunków)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-02-19 22:02:11
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Witam
    Sprawdz EUROBANK - karta za free gdy wykonasz 5 transakcji w ciągu 3
    miesiecy od wyrobienia i 35 w całym roku lub 12 000
    ja wyrabiam 35 transakcji w 2 miesiące na najmniejszych transakcjach

    --

    KB

  • 5. Data: 2015-02-19 22:46:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-02-19 o 21:39, Kamil Jońca pisze:

    > KIS?
    > KJ

    Jedyna mnie (i chyba nam) tutaj znana to KK Citi
    - po uzyskaniu "dozywotniego" zwolnienia z oplaty po pierwszym roku
    uzytkowania

    Pozdro

  • 6. Data: 2015-02-20 17:49:32
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    > KIS?
    > KJ

    Na stronie openonline nie masz juz oferty KIS, wydaje sie ze beda
    wygaszac oferte z koncem waznosci kart kredytowych :(