eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKultrularne podejście do klienta wyższego › Re: Kultrularne podejście do klienta wyższego
  • Data: 2015-02-20 11:42:51
    Temat: Re: Kultrularne podejście do klienta wyższego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >Jak wyglada takie podejście -- wiadomo, więc ja opiszę swoje trzy
    >podejścia do Wyższej Kultury TeMobilnej.
    > Podejście: Można wpłacić na TeMobile, ale nie w niedzielę.
    > Kolejne podejście: Można wpłacić za free na TeMobile, ale trzeba
    > znać numer konta.
    > Ostatnie podejście: Znając numer konta, można wpłacić na TeMobile,
    > ale nie za free...
    >Tak oto nosiłem się z makulaturą przez wiele dni... I taki miałem
    >zysk z galeriowej WK.

    Ale o co chodzi ?
    Opisujesz nam Wyzsze Kompetencje Biura Olewania Klienta ?

    Bo tak ogolnie to wiadomo ze banki w niedziele zamkniete, wplatomaty
    to nie jest usluga we wszystkich,
    Elixir w weekend nie dziala, Sorbnet kosztuje.

    T-alior oferuje zas kilka dodatkowych mozliwosci przelewu szybkiego.

    P.S. Kultura korporacyjna widac obowiazuje - kafelkowa strona, na
    ktorej tak samo trudno odszukac potrzebne dane, jak na T-mobile.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1