eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKultrularne podejście do klienta wyższego › Re: Kultrularne podejście do klienta wyższego
  • Data: 2015-02-20 13:00:26
    Temat: Re: Kultrularne podejście do klienta wyższego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 54e70fb3$0$2170$6...@n...neostrada.pl
    >> P.S. Kultura korporacyjna widac obowiazuje - kafelkowa strona, na
    >> ktorej tak samo trudno odszukac potrzebne dane, jak na T-mobile.

    >Mnie chodzi o to, że wpłacanie w Aliorze na TM zajęło mi wiele dni
    >i zakończyło się niepowodzeniem, gdyż za każdym razem otrzymywałem
    >zbyt skąpe informacje.

    Dziwne rzeczy mowisz.
    Przychodzisz do Aliora, mowisz ze chcesz wplacic na konto, wlasne, w
    Alior Banku,
    podajesz nr ... no i tu sie moga zaczac schody :-)
    Z oplata, z "nie znamy pana konta" itp :-)

    Jak Alior to ksieguje i kiedy sie pojawia koncie ... ale zakladam ze
    najpozniej w poniedzialek to juz beda :-)

    P.S. W regulaminie TM
    0 zl - "Wpłata gotówki na rachunek własny w Placówce T-Mobile Usługi
    Bankowe"



    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1