  • 1. Data: 2014-02-24 16:54:55
    Temat: Ktos cwiczyl rezygnacje z Selgrosowej/Sygmowej kredytowki?
    Od: koala <k...@p...fm>

    Witam,

    Ktoś może ćwiczył rezygnację z Sygmowej - tzn Selgrosowej kredytówki?
    Na ich stronie brak procedury, w Selgrosie odbiłem sie od punktu Sygmy
    bo własnie ktoś kartę zakładał...

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2014-02-24 18:43:56
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 16:54, koala pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś może ćwiczył rezygnację z Sygmowej - tzn Selgrosowej kredytówki?
    > Na ich stronie brak procedury, w Selgrosie odbiłem sie od punktu Sygmy

    Trzeba na specjalnym druku wysłać rezygnację, po 30 kilku dniach przyślą
    Ci potwierdzenie zamknięcia. Pomagałem zamykać znajomym łącznie trzy
    razy i zawsze udawało się ze 100% skutecznością. Poniżej link, zmień
    tylko miejscowość i datę.
    https://www.box.com/shared/s6vql55kjb9pmc6emlqq
    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2014-02-25 12:47:11
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-02-24 18:43, DanW wrote:

> [...]
    > Ci potwierdzenie zamknięcia. Pomagałem zamykać znajomym łącznie trzy
    > razy i zawsze udawało się ze 100% skutecznością. Poniżej link, zmień

    Dzięki!
    Ta karta przestała mieć sens gdy w Selgrosie można płacić dowolnym
    plastikiem. Szczytem jest ten pożal się Boże system transakcyjny oparty
    na jakimś flashopodobnym guanie...no ale cóż Francuzi lubią robić
    wszystko odwrotnie ;-)

    Pozdr,
    Koala

  • 4. Data: 2014-02-25 16:26:23
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-25 12:47, koala pisze:

> [...]
    > plastikiem. Szczytem jest ten pożal się Boże system transakcyjny oparty
    > na jakimś flashopodobnym guanie...no ale cóż Francuzi lubią robić

    Jeśli chodzi o podgląd kart kredytowych w systemach różnych banków, to
    nie znam idealnego rozwiązania - pewnie jest, być może nie trafiłem.
    Zostawiłem sobie jeden plastik tak na wszelki wypadek a resztę pozamykałem.
    Pozdrawiam Dan.

  • 5. Data: 2014-02-25 22:21:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > plastikiem. Szczytem jest ten pożal się Boże system transakcyjny oparty
    > na jakimś flashopodobnym guanie...no ale cóż Francuzi lubią robić

    a można w Selgrosie płacić już każdą kartą?
    od kiedy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-02-25 22:25:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.02.2014, 22:21, RobertS pisze:

    > a można w Selgrosie płacić już każdą kartą?
    > od kiedy?

    Od roku jakos? W Makro trochę krocej, ale tez juz sie da wszystkimi kartami.

  • 7. Data: 2014-02-27 08:47:24
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-02-25 22:21, RobertS wrote:

    > a można w Selgrosie płacić już każdą kartą?
    > od kiedy?

    w Krakówku od stycznia czy grudnia - tu Makro było pierwsze.

    Pozdr,
    Koala