  • 1. Data: 2014-02-20 21:54:49
    Temat: lokata doradcy w GNB - 4%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    4% do 20.000 zł na 2 m-ce

    bez konta ani żadnych innych dodatkowych warunków/produktów

    oferta kierowana do wybranych klientów, ale skorzystać może każdy

    oczywiście przez internet się nie da, konieczne spotkanie z doradcą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-02-21 01:00:18
    Temat: Re: lokata doradcy w GNB - 4%
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-02-20 21:54, RobertS pisze:
> [...]
    >
    > oferta kierowana do wybranych klientów, ale skorzystać może każdy
    >
    > oczywiście przez internet się nie da, konieczne spotkanie z doradcą ;-)

    HomeBroker nagania. Dostałem od nich taką ofertę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-02-21 23:08:09
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > 4% do 20.000 zł na 2 m-ce

    fiu fiu, toż to całe 10 złotych powyżej stawek rynkowych, prawdziwa okazja

    > oferta kierowana do wybranych klientów, ale skorzystać może każdy

    czułbym się naprawdę wybrany i dowartościowany, gdyby Getin zwrócił się do mnie z
    taką propozycją

  • 4. Data: 2014-02-22 21:34:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > HomeBroker nagania. Dostałem od nich taką ofertę.
    >
    > K.

    a czy do kogoś dzwonili z innych spółek niż HB?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-02-22 23:40:36
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-02-22 21:34, RobertS pisze:

    > a czy do kogoś dzwonili z innych spółek niż HB?

    Tego nie wiem. Dostałem mailem od
    handlowca/reprezentanta/przedstawiciela HomeBroker, u którego kiedyś
    byłem na spotkaniu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/