  • 1. Data: 2014-02-22 11:13:25
    Temat: Spread w kantorze aliora wzrósł z 0,6% do 0,75%
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Czy to efekt popularności czy pazerności internetowego kantora alior banku ?

  • 2. Data: 2014-02-22 11:51:08
    Temat: Re: Spread w kantorze aliora wzrósł z 0,6% do 0,75%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xxx" napisał w wiadomości grup

    Czy to efekt popularności czy pazerności internetowego kantora alior banku ?
    -
    Generalnie w weekendy ten spread bedzie wiekszy, ale nie wiem czy o to
    chodzilo?

  • 3. Data: 2014-02-23 11:39:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    xxx pisze tak:

    > Czy to efekt popularności czy pazerności internetowego kantora
    > alior banku ?

    - Stirlitz pomyślał, ale fajny ten kantor i prowadzony przez bank.
    Poczuł się bezpieczniej jeśli chodzi o dane osobowe. Nakupił tanio
    waluty w dołku i ją oglądał popijając wódkę.

    - Alior pomyslał, dowalimy większą opłatę ;)

    ech życie brylantowe. Zawsze tak jest.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-02-23 19:55:30
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-23 11:39, PiteR pisze:
> [...]

    W weekend spread zawsze szalał. W tygodniu dla $ od zawsze ok. 2gr, dla
    eur 2,8-3 z tego, co pamiętam.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-02-24 06:14:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" ledg4v$dj$...@n...news.atman.pl

    > W weekend spread zawsze szalał. W tygodniu dla $ od
    > zawsze ok. 2gr, dla eur 2,8-3 z tego, co pamiętam.

    Czy zatem warto próbować sił na falowaniu? ;) Jak widzę,
    fale (na razie) są przewidywalne i dostatecznie duże [na
    surfowanie?] aby zarabiać, czy choćby nie tracić.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'