  • 1. Data: 2004-01-09 16:52:42
    Temat: PayPal posrednictwo szukam
    Od: "Hubert" <h...@c...pl>

    Witam

    Szukam kogos kto ma zweryfikowane konto w PayPal. Potrzebuje w najblizszej
    przyszlosci oplacic kilka aukcji. Warunki do ustalenia na priv. Najlepiej
    gdyby byl ktos z Krakowa.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2004-01-12 17:52:11
    Temat: Re: PayPal posrednictwo szukam
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    Bardzo chętnie moge Ci pomóc. mam konto w Paypal i na ebay

    Jeśli jesteś dalej zainteresowany to prosze o kontak.

    L...@e...net