  • 1. Data: 2004-01-09 17:53:55
    Temat: spłata kredytu hipotecznego w KB
    Od: Michał <f...@w...wp.pl>

    Witam,

    Jak u Was [spłacających kredyt w KB] jest ze spłatą rat kretytu - dla
    każdej raty robicie polecenie przelewu, czy pieniądze pobierane są z
    RORu "z automatu"?

    Pozdr.,
    Michał

  • 2. Data: 2004-01-10 08:35:00
    Temat: Re: spłata kredytu hipotecznego w KB
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jak u Was [spłacających kredyt w KB] jest ze spłatą rat kretytu - dla
    > każdej raty robicie polecenie przelewu, czy pieniądze pobierane są z
    U mnie ta druga możliwość - wygodniej. Tensor1

  • 3. Data: 2004-01-10 13:34:46
    Od: Michał <f...@w...wp.pl>

    > U mnie ta druga możliwość - wygodniej. Tensor1
    Czy masz to jawnie zapisane w umowie? Podpisując umowę, zostałem
    poinformowany że raty będą pobierane "z automatu"; niemniej 12.01 upływa
    termin spłaty, a 9.01 wciąż nie mam w KB24 zaksięgowanej takiej operacji.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2004-01-12 15:21:43
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Michał" <f...@w...wp.pl> wrote in message
    > Czy masz to jawnie zapisane w umowie? Podpisując umowę, zostałem
    > poinformowany że raty będą pobierane "z automatu"; niemniej 12.01 upływa
    > termin spłaty, a 9.01 wciąż nie mam w KB24 zaksięgowanej takiej operacji.

    Nie uprzedzili Cie ktorego dnia beda sciagac ? Mnie powiedzieli ze 1go
    kazdego miesiaca - i ok - zre mi kase az milo :-)

  • 5. Data: 2004-01-12 15:23:35
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    > Witam,
    >
    > Jak u Was [spłacających kredyt w KB] jest ze spłatą rat kretytu - dla
    > każdej raty robicie polecenie przelewu, czy pieniądze pobierane są z
    > RORu "z automatu"?

    Z automatu, ale chyba zmienie w najblizszym czasie na opcje "do wysokosci
    salda" bo mam nawis :-)