  • 1. Data: 2023-06-28 13:32:34
    Temat: Która karta do wyplat euro w Czarnogórze?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kwoty umiarkowane w granicach 100-200 EUR, ale ze trzy-cztery wypłaty by się na
    wszelki wypadek przydały (czyli raczej odpadają
    karty "jedna wypłata za darmo, pozostałe jak za zboże").

  • 2. Data: 2023-06-28 13:54:02
    Temat: Re: Która karta do wyplat euro w Czarnogórze?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 13:32:36 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Kwoty umiarkowane w granicach 100-200 EUR, ale ze trzy-cztery wypłaty by się na
    wszelki wypadek przydały (czyli raczej odpadają
    > karty "jedna wypłata za darmo, pozostałe jak za zboże").

    Na takie kwoty lepsza saszeta niż denerwowanie się (oraz najpierw szukanie bankomatu)
    na działanie
    takich cudów jak bankomaty w Czarnogórze.
    Skąd w ogóle wiesz, jakie euro ci tam wypłacą?
    A jak już kupować euro na wypłaty to lepiej wypłacić sobie w PL, np. w aliorze -
    potem zawsze można wpłacić.

    IKA - konto bezproblemowe ale tylko jedna wypłata.
    N26 - chyba tylko 3 wypłaty w miesiącu, plastik 10 euro - ruletka (raczej rosyjska),
    czy będzie bankomat zbliżeniowy i czy zadziała z kartą HCE
    citek - hmm, trzeba by sprawdzić, jak tam opłaty za zagraniczne bankomaty.

  • 3. Data: 2023-06-28 18:26:58
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak masz ojro i złote to ściąga najpierw z ojro (pod warunkiem pełnej kwoty), a ze
    złotych po jakim kursie?

    -----

  • 4. Data: 2023-06-28 18:43:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 18:27:01 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Jak masz ojro i złote to ściąga najpierw z ojro (pod warunkiem pełnej kwoty), a ze
    złotych po jakim kursie?

    Tak.
    Ze złotych po złodziejskim aliora specjalnie dla kart - 7,5% narzutu, nie ma gorszej
    (kiedyś były, też z IKA,
    jak się zapłaciło w euro kartą dolarową to w sumie wychodziło 15%).

  • 5. Data: 2023-06-28 23:49:01
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    rosyjska), czy będzie bankomat zbliżeniowy i czy zadziała z kartą HCE
    > citek - hmm, trzeba by sprawdzić, jak tam opłaty za zagraniczne bankomaty.

    A w żubrze ? Mozna miec konto w zlotówkach i euro
    karta sie sama przełącza
    wypłaty z bankomatów za granica za free o ile pamiętam
    braknie ojro to pociagnie ze zlotowkowego

  • 6. Data: 2023-06-29 07:45:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jeszcze czarna od Cinka może być ciekawa.

    -----

  • 7. Data: 2023-06-29 09:11:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 23:49:03 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    > karta sie sama przełącza
    > wypłaty z bankomatów za granica za free o ile pamiętam
    > braknie ojro to pociagnie ze zlotowkowego

    Może i tak, nie mam to nie polecam.
    Z tych co mam wypisuję tylko te całkowicie darmowe, bo i inne do samego warunku
    wypłat by pasowały.
    Ale ąćkiemu i tak się zwykle nie dogodzi, a tym razem wyjątkowo głupie warunki
    brzegowe wymyślił ;>