eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Coś się stało z aplikacją Curve
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2023-06-27 08:05:43
    Temat: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i procedury
    rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
    Też tak macie?

    witrak()


  • 2. Data: 2023-06-27 10:06:48
    Temat: Re: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 27 czerwca 2023 o 08:05:45 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i procedury
    rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
    > Też tak macie?

    U mnie od sporego czasu w ogóle nie działa - najpierw "zaktualizuj", a potem "masz za
    stary android".
    A zaczynało się właśnie w podobie jak u ciebie - i chyba raz taka "ponowna
    rejestracja" poszła, ale pomogło na krótko.


  • 3. Data: 2023-06-27 10:49:00
    Temat: Re: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, June 27, 2023 at 10:06:50 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > wtorek, 27 czerwca 2023 o 08:05:45 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > > Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i procedury
    rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
    > > Też tak macie?
    > U mnie od sporego czasu w ogóle nie działa - najpierw "zaktualizuj", a potem "masz
    za stary android".
    No, to pewnie masz za stary Android...

    > A zaczynało się właśnie w podobie jak u ciebie - i chyba raz taka "ponowna
    rejestracja" poszła, ale pomogło na krótko.

    Ale ta ponowna rejestracja polegała na przejściu do chwili potwierdzenia tożsamości,
    czy też musiałeś ponownie rejestrować karty? Bo w tym celu to już trzeba je mieć
    fizycznie w ręce...

    witrak()


  • 4. Data: 2023-06-27 12:04:26
    Temat: Re: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 27 czerwca 2023 o 10:49:02 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > On Tuesday, June 27, 2023 at 10:06:50 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > > wtorek, 27 czerwca 2023 o 08:05:45 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > > > Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i procedury
    rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
    > > > Też tak macie?
    > > U mnie od sporego czasu w ogóle nie działa - najpierw "zaktualizuj", a potem
    "masz za stary android".
    > No, to pewnie masz za stary Android...
    > > A zaczynało się właśnie w podobie jak u ciebie - i chyba raz taka "ponowna
    rejestracja" poszła, ale pomogło na krótko.
    > Ale ta ponowna rejestracja polegała na przejściu do chwili potwierdzenia
    tożsamości, czy też musiałeś ponownie rejestrować karty? Bo w tym celu to już trzeba
    je mieć fizycznie w ręce...
    >

    A czy przypadkiem nie chodzi o AML? Starzy klienci rejestrując sie w Curve nie
    musieli potwierdzać tożsamości. Pamiętam, że od jakiegoś czasu była prowadzona akcja
    weryfikacji danych. Sam nie uzupełniałem, ale wyskakiwały mi przypomnienia, teraz z
    ciekawości sprawdziłem i aplikacja działa.

    MK


  • 5. Data: 2023-06-27 18:45:49
    Temat: Re: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 27/06/2023 02:05, witrak() wrote:
    > Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i procedury
    rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
    > Też tak macie?
    >
    > witrak()

    Czy ostatnio nie było jakiegoś komunikatu, że mają być jakieś prace techniczne?

    Curve się niestety sypie - aplikacja ostatnio działała jak chciała (czasami się
    otwiera, czasami
    nie), dzisiaj Curve odrzuciło mi jedną transakcję, jak się aplikacja otworzyłą to
    miałem transakcje
    z lutego. A później się nie ciała otworzyć.

    Niestety forum/community zostało zamknięte, bo po co mieć kontakt z użytkownikami...

    Szkoda, bo z jako wirtualny portfel to super sprawa, i mega wygodnie, że do garmina
    mogłem dodać
    jedną kartę i zmieniać w locie, której ma używać...

    w


  • 6. Data: 2023-06-27 21:14:41
    Temat: Re: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2023-06-27 o 18:45, Wojtek pisze:
    > On 27/06/2023 02:05, witrak() wrote:
    >> Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i
    >> procedury rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj
    >> wszystko działało normalnie.
    >> Też tak macie?
    >>
    >> witrak()
    >
    > Czy ostatnio nie było jakiegoś komunikatu, że mają być jakieś prace
    > techniczne?
    >
    > Curve się niestety sypie - aplikacja ostatnio działała jak chciała
    > (czasami się otwiera, czasami nie), dzisiaj Curve odrzuciło mi jedną
    > transakcję, jak się aplikacja otworzyłą to miałem transakcje z lutego. A
    > później się nie ciała otworzyć.
    >

    Hmm moja działa - nie widze problemu

    Pozdro



  • 7. Data: 2023-06-28 18:24:58
    Temat: Re: Coś się stało z aplikacją Curve
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, June 27, 2023 at 9:16:08 PM UTC+2, Waldek wrote:
    > W dniu 2023-06-27 o 18:45, Wojtek pisze:
    > > On 27/06/2023 02:05, witrak() wrote:
    > >> Nie mogę normalnie do niej wejść. Zaczyna od informacji o Curve i
    > >> procedury rejestracji, jak dla nowego klienta. A jeszcze wczoraj
    > >> wszystko działało normalnie.
    > >> Też tak macie?
    > >>
    > >> witrak()
    > >
    > > Czy ostatnio nie było jakiegoś komunikatu, że mają być jakieś prace
    > > techniczne?
    > >
    > > Curve się niestety sypie - aplikacja ostatnio działała jak chciała
    > > (czasami się otwiera, czasami nie), dzisiaj Curve odrzuciło mi jedną
    > > transakcję, jak się aplikacja otworzyłą to miałem transakcje z lutego. A
    > > później się nie ciała otworzyć.
    > >
    > Hmm moja działa - nie widze problemu
    >


    Wygląda na to, że przy okazji ostatniej aktualizacji (w weekend) "się odinstalowała".

    Ponieważ upewniłem się, że płatności przechodzą, więc zaryzykowałem i odpaliłem apkę
    - po przejściu przez początkowe pytania (kraj, nr tel) grzecznie zapytała o hasło i
    pin. Od tej chwili działa normalnie.

    witrak()

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1